شناسهٔ خبر: 153538 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حاجی بابایی: برخی به اسم دیپلماسی درخدمت استکبار هستند

حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ممکن است برخی به اصول انقلاب اعتقاد داشته باشند اما تاکتیک‌هایی را برای توسعه روابط با برخی کشورها انتخاب می‌کنند که باعث خدمت به استکبار می‌شود.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی‌بابایی در خصوص عملکرد وزارت امور خارجه و کاهش فعالیت‌های این وزارتخانه در عرصه دیپلماسی اظهار داشت: فعالیت‌های دیپلماسی در کشور ما به میزان اعتقاد به اصول انقلاب برمی‌گردد. ممکن است برخی به اصول انقلاب اعتقاد داشته باشند اما تاکتیک‌هایی را برای تعامل و توسعه روابط با برخی کشورها انتخاب کنند که منجر به خدمت به غرب و استکبار شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها از این افراد نام برده و بر تدیّن آنها تأکید کرده‌اند اما متأسفانه یکی از راهکارهای اعمال سیاست‌های غرب، نفوذ است.

وی در تشریح این مسئله گفت: نفوذ به معنای خائن بودن فرد نیست بلکه ظریف‌ترین نوع نفوذ این است که فکر می‌کند انقلابی است اما حرکت‌های او موجب تأمین منافع غرب و آمریکا می‌شود. اگر خود را با سیاست‌های مد نظر مقام معظم رهبری که با ارزش‌های نظام همسو و هم‌جهت است، هماهنگ کنیم، تحت نفوذ قرار نمی‌گیریم.

حاجی‌بابایی خاطرنشان‌ کرد: وزارت خارجه باید بداند شکست نشست ورشو، ناشی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پیروزی در سوریه برامده از حضور انقلابی ملت ایران است.

نظر شما