شناسهٔ خبر: 153494 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جزئیات جلسه صبح امروز حناچی با اعضای شورای شهر تهران

شورای شهر تهران 43 زهرا نژاد بهرام با اشاره به جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران با پیروز حناچی گفت: در این جلسه بر بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام تا پایان سال تأکید شد.

به گزارش «نماینده» زهرا نژادبهرام با اشاره به برگزاری جلسه هماندیشی اعضای شورای شهر تهران با پیروز حناچی شهردار تهران اظهار کرد: این جلسه صبح امروز با حضور اعضا و شهردار تهران با موضوع بودجه ۹۸ شهرداری تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه شهردار تهران گزارشی از اقدامات انجام شده در شهرداری و همچنین افتتاح ۴۹۵ پروژه در دهه فجر ارائه کرد. در ادامه جلسه هم‌اندیشی امروز، حناچی گزارشی را نیز در ارتباط با دیدارهای انجام شده با مراجع و علمای قم به اعضای شورای شهر تهران ارائه کرد.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت؛ افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال بود که در این زمینه شهردار تهران تاکید کرد که تا پایان اسفندماه تعدادی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

نژادبهرام در پاسخ به این پرسش که چه پروژه‌هایی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: در این زمینه نمی‌توان پروژه‌ای را نام برد ولی قرار است پروژه‌های نیمه‌تمام که در بین آنها بخشی از خط شش و هفت مترو است نیز به بهره‌برداری برسد.

وی در پایان گفت: یکی از موضوعاتی که در جلسه آینده پیگیری خواهد شد و قرار است معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گزارشی را ارائه کند مربوط می‌شود به برنامه‌های شهرداری تهران در ایام نوروز که به زودی این جلسه با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.

نظر شما