شناسهٔ خبر: 153493 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ملت ایران انتقام شهدای پاسدار و مرزبان را می‌گیرد

روحانی رئیس‌جمهور در جمع مردم بندرلنگه: ملت ایران انتقام این شهیدان را خواهد گرفت و ما نخواهیم گذاشت مزدورانی که به پاسداران و مرزبانان غیور ما حمله‌ور شدند، از دست انتقام الهی و مردم مومن ایران فرار کنند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز(یکشنبه) با سفر به استان هرمزگان در جمع مردم بندر لنگه، اظهار کرد: استان هرمزگان بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز ساحلی دارد و دارای ۱۴ جزیره مهم است و جایگاه استراتژیک تنگه هرمز هم در این استان قرار دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی زاهدان گفت: این شهیدان مردان استواری بودند که برای دفاع از سرزمین، مرزها، امنیت کشور و آرامش مردم ما مرزبانی شرق ایران را به جان خریدند و بدست تروریست هایی که معیارهای انسانی مدنظرشان نیست شربت شهادت نوشیدند.

روحانی تاکید کرد: ملت ایران انتقام این شهیدان را خواهد گرفت و ما نخواهیم گذاشت مزدورانی که به پاسداران و مرزبانان غیور ما حمله‌ور شدند، از دست انتقام الهی و مردم مومن ایران فرار کنند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما در این منطقه روابط برادرانه با همه کشورهای منطقه را می‌خواهیم، گفت: ما هیچگاه آغازگر تجاوز در کل منطقه نبودیم و آن روز که عفلقیان به ما حمله کردند، ما به سایر همسایگان گفتیم ایران از پس این حمله بر می‌آید.

وی تصریح کرد: آنهایی که فکر می‌کنند صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها برای آنها امنیت آفرین هستند، اشتباه می‌کنند. ما مسلمانان باید امنیت کل منطقه را حفظ کنیم اما متاسفانه برخی همسایگان راه اشتباه را انتخاب کردند و به پناه آمریکا و صهیونیست‌ها رفته‌اند و فکر می‌کنند ایران چشم طمعی به آنها دارد.

نظر شما