شناسهٔ خبر: 153492 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

معاون سیاسی وزارت کشور:امسال در تمامی استان‌ها جمعیت بیشتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده بودند

جمال عرف جمال عرف:با توجه به مشکلات اقتصادی نسبت به مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن نگرانی‌هایی وجود داشت اما مردم علی‌رغم همه مشکلات‌شان در این راهپیمایی حضور پرشکوهی داشتند و بر اساس برآورد همه استانها این تعداد بیش از سال گذشته بود.

به گزارش«نماینده»، همایش معاونان سیاسی، امنیتی، اجتماعی و مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، استانداری‌های سراسر کشور پیش از ظهر امروز در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور با حضور جمال عرف،  معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد. 

 معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به حضور پرشکوهمند ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی نسبت به مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن نگرانی‌هایی وجود داشت اما مردم علی‌رغم همه مشکلات‌شان در این راهپیمایی حضور پرشکوهی داشتند و بر اساس برآورد همه استان‌ها این تعداد بیش از سال گذشته بود. 

وی افزود: به نظر می‌رسد مردم میان ساختار نظام سیاسی و عملکرد کارگزاران تفاوت قائلند و اگر نسبت به عملکرد کارگزاران گلایه‌مندند این ناراحتی را به ساختار نظام تأمین نمی‌دهند چرا که آنها این ساختار را قبول دارند. 

معاون سیاسی وزارت کشور بیان کرد: راهپیمایی پرشکوه ملت ایران نشان می‌دهد که مردم نسبت به ساختار نظام وفادارند و بسیار اعتماد و علقه قلبی دارند شاید آنها نسبت به عملکرد مسئولان گله‌مند هستند اما اینها را دلیلی بر نیامدنشان نگذاشتند. حوزه کارگزاری، عرصه عمل است و در این عمل ضریبی از خطا و اشکال وجود دارد. ما باید تلاش کنیم این ضریب خطا را به حداقل برسانیم. 

عرف تصریح کرد: انقلاب اسلامی دهه پنجم را پیش‌رو دارد و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری باید به بلوغی رسیده باشیم که از آن آزمون‌ها و خطاها را پشت‌سر بگذاریم و با موفقیت کارها را پیش ببریم. همچنین وزارت کشور دارای اختیارات قانونی است و باید از این اختیارات با تدبر بهره‌مند شویم و دیگر بخش‌های مدیریتی را به تحرک در آوریم چرا که این وظیفه ذاتی و انقلابی ما است که باید آن را دنبال کنیم.

نظر شما