شناسهٔ خبر: 153462 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قبادی دانا: پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی تا قبل از عید

قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: امیدواریم قبل از سال جدید، بتوانیم عیدی مددجویان را پرداخت کنیم و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

به گزارش «نماینده»، وحید قبادی دانا در حاشیه نشست پویش لبخند مهربانی گفت: ۲۰ درصد به منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای مستمری مددجویان اضافه شد؛ به‌ طوری‌که اعتبار 7 هزار میلیاردی به ۸۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: مددجویان با توجه به تورم و کاهش ارزش پول وضعیت خوبی ندارند و سعی می‌کنیم با کمک دولت و مجلس، بخشی از مشکلات مددجویان و افراد دچار معلولیت را رفع کنیم.

قبادی دانا گفت: شفاف‌سازی در پرداخت یارانه مراکز شبانه‌روزی، اقدام دیگری است که در جهت اجرای آن گام برمی‌داریم به‌طوری‌که قصد داریم تا پایان بهمن‌ ماه پرداخت به این مراکز را الکترونیکی کنیم و پرداخت‌های مراکز روزانه نیز تا پایان اسفندماه، الکترونیکی و مشکلات آن برطرف می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی در مورد پرداخت بسته حمایتی به مددجویان گفت: قرار بود تا پایان سال دو بسته حمایتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شود که ما تمام تلاش خود را انجام دادیم ولی با توجه به مشکلاتی که دولت دارد، فعلاً امکان آن وجود نداشته اما بازهم از طریق وزارت رفاه، پیگیر این موضوع هستیم و ما از طرف مردم و مددجویان تلاش می‌کنیم تا این موضوع محقق شود.

قبادی دانا در خصوص پرداخت عیدی اظهار داشت: امیدواریم قبل از سال جدید، بتوانیم عیدی مددجویان را پرداخت کنیم و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی درباره تأخیر در پرداخت مستمری‌ها نیز گفت: تمام تلاش ما این است که مستمری‌ها به‌ موقع پرداخت شود و مبلغی برای مستمری‌ها از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به بهزیستی اختصاص پیدا می‌کند و در برخی مواقع، شاید کمی با تأخیر روبه‌رو بوده اما سعی کرده‌ایم این مشکلات را رفع کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: اگر مددجویی مستمری‌اش با تأخیر پرداخت می‌شود، می‌تواند به اداره کل بهزیستی در استان‌های مختلف، مراجعه و پیگیر موضوع شود.

نظر شما