شناسهٔ خبر: 153431 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

می خواهند ناکارآمدی خود را گردن مجمع تشخیص بیاندازند/ بگذارید مجمع در فضایی شفاف درباره FATF تصمیم بگیرد

قاضی زاده2 عضو هیات رئیسه مجلس ضمن انتقاد از اعمال فشار به مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب لوایح fatf ، گفت: چرا عده ای برای تصویب این لوایح به مجمع فشار می آورند؟ اگر راست می گویند اجازه بدهند مجمع در یک فضای روشن و شفاف تصمیم بگیرد.

به گزارش «نماینده»، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع متحصنین معترض به تصویب لوایح FATF  در مسجد امام خمینی بازار بزرگ تهران با اشاره به حضور گسترده مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ما ملت مقاوم و ولایتمداری است که هموارع در مقابل توطئه دشمنان ایستاده و هرجا که لازم بوده در حمایت از انقلاب و نظام به پا خواسته است.

وی در ادامه ضمن انتقاد به فشارهایی که از سوی برخی نمایندگان مجلس و دولتمردان به مجمع تشخیص مصلحت برای تصویب لوایح fatf می شود، افزود: می گفتند چرا دانشجویان و یک عده مجلس را با ارسال پیامک تحت فشار قرار می دهند ولی اگر این کار بد است چرا الان خودشان مجمع را تحت فشار قرار می دهند؟

این نماینده مجلس یادآور شد: رئیس جمهور حرف هایی که در مورد برجام می زد را امروز به fatf ربط می دهد، آقای واعظی هم می گوید اگر مجمع این لوایح را تائید نکند با تبعات آن را بپذیرد! یعنی اینکه ما ۶ سال سر کار بودیم و حالا اگر مجمع خلاف خواسته ما عمل کند باید تبعات همه اتفاقات این ۶ سال را بپذرید!

وی تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام براساس قانون تشکیل شده تا برای مصلحت نظام تصمیم گیری کند، حال چرا عده ای برای تصویب این لوایح  به مجمع فشار می آورند؟ اگر راست می گویند اجازه بدهند مجمع در یک فضای روشن و شفاف تصمیم بگیرد.

 قاضی زاده هاشمی ادامه داد: چرا عده ای به دنبال این هستند ناکارآمدی خودشان را گردن دیگران بیاندازند؟ تا کی می خواهند مانند سلسله قاجار عمل کنند؟

وی گفت: مسلما ملت ما همه این مسائل را رصد می کند، راهپیمایی اخیر نشان داد ملت ما اهل ولایت و مقاومت و هزینه کردن است. انشالله پیام متحصنین موثر واقع خواهد شد و با تلاش این ملت و تصمیمات درستی که گرفته می شود پرچم این نظام و انقلاب به دست صاحب اصلی  اش برسد.

نظر شما