شناسهٔ خبر: 153371 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

محسن هاشمی: تداوم قصور مسئولان،‌ جفا در حق مردم فداکار است

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حضور گسترده مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جفای افزونتری خواهد بود که با وجود این ملت شریف و فداکار، باز هم شاهد قصور و تقصیر مسئولان در دهه پنجم انقلاب باشیم.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی در ابتدای یکصدوبیستوسومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم، حماسه روز گذشته مردم سرافراز ایران، موجب افزایش قدرت ملی و تقویت وحدت و همدلی شد، مردم نشان دادند که کاستی‌ها و نواقص عملکرد مسئولان، موجب تردید و سستی آنان در دفاع از انقلاب و ایران اسلامی نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حماسه حضور مردم در آیین چهلمین سالگرد انقلاب، دو پیام مهم داشت، تصریح کرد: پیام نخست خطاب به دشمنان خارجی و دولت‌های مداخله‌گر و بیگانه بود که با وجود این ملت، رویای فروپاشی انقلاب اسلامی تعبیرنشدنی است و پیام دوم خطاب به مسئولین جمهوری اسلامی و مدیران کشور بود که این مردم انتظار تحول در نظام خدمت‌رسانی و افزایش کارآیی نظام جمهوری اسلامی را دارند و پیام شکوه همراه با شکوه مردم باید شنیده شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: جفای افزونتری خواهد بود که با وجود این ملت شریف و فداکار، باز هم شاهد قصور و تقصیر مسئولان در دهه پنجم انقلاب باشیم.

هاشمی با بیان اینکه مدیریت شهری نیز به عنوان یکی از دستگاه‌های موثر در رضایتمندی شهروندان از این قاعده مستثنی نیست، خاطر نشان کرد: افزایش اثربخشی و کارآمدی مدیریت شهری، کاهش رانت و تبعیض و بهبود سطح خدمت‌رسانی مطالبات به حق مردم از ماست و باید برای تحقق این مطالبات برنامه‌ریزی و توجه لازم را متمرکز کنیم. امیدواریم در دهه پنجم انقلاب، لایق الطاف الهی و حمایت ملت ایران باشیم.

نظر شما