شناسهٔ خبر: 153357 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین

ملت ایران فضل خدا بر کره زمین هستند/ با دم شیر بازی نکنید

شیرمردی حجت الاسلام و المسلمین شیرمردی گفت: این وعده خداوند است که نصرت و پیروزی از آن مسلمانان باشد و شما مومنین در شرایط سخت اقتصادی همانند پیامبر(ص) که در شعب ابی طالب مقاومت کردند، ایمان خود را حفظ کنید.

به گزارش «نماینده» ، حجت الاسلام والمسلمین سید یدالله شیرمردی، معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در  مراسم سخنرانی راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی ایران در شهرستان قدس، اظهارکرد: مهمترین پیام شما با این حضور حماسی با توجه به شرایط جوی و نزول رحمت الهی، به سران آمریکا این است که اگر به جای باران گلوله و موشک نیز ببارد در جشن پیروزی انقلاب حضور پیدا خواهید کرد. همانگونه که مردم غیور در بمباران دزفول مقاومت کردند ولی حاضر نشدند شهر را خالی کنند. امروز هم در این حضور خانواده‌های معظم شهداء حضور دارند کسانی که چند شهید تقدیم این انقلاب کرده اند.
وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بیان کرد: خداوند از شما کفار و مشرکین هیچگونه تسلطی بر ما مسلمانان قرار نداده است و شما امت یهود، نصاری، مشرکان و ابرقدرت ها هرگز قدرت تسلط بر ممالک اسلامی را نداشته و ندارید و اگر می خواهید با تحریم‌ها شرایطی را ایجاد کنید، نخواهید توانست. چون خدای این ملت و کهکشان ها و کره زمین این اجازه را از شما سلب کرده است و این بندگان مخلص و انقلابی زیر بار تسلط شما نخواهند رفت.
وی ادامه داد: این وعده خداوند است که نصرت و پیروزی از آن مسلمانان باشد و شما مومنین در شرایط سخت اقتصادی همانند پیامبر(ص) که در شعب ابی طالب مقاومت کردند، ایمان خود را حفظ کنید.
معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تاکید کرد: شما امت آگاه امروز برتری خود را با حضور در راهپیمایی به جهانیان به سران کشورهای غربی نشان دادید. در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم تحریم ها جزء سه کشور هسته ای برتر جهان، جزء ۱۰ کشور اول دنیا در علم هوا و فضا و پرتاب ماهواره شده ایم. در زمینه نانو تکنولوژی و لیزر جزء برترین ها و جزء ۳ کشور اول جهان در سد سازی هستیم. ایران جزء چند کشور اول در کشتی سازی، ساخت زیر دریایی قاره پیما و نقطه زن است و این پیشرفت و دستاوردها را ادامه خواهیم داد تا نسل‌های پس از ما و نوادگان ما با امکانات مدرن تر ادامه دهند.
حجت الاسلام و المسلمین شیرمردی افرود: این یک مقایسه منطقی است. مردمی که با وجود تحریم‌ها توانستند جزء ۱۶ کشور برتر جهان به لحاظ علمی شوند در آینده نه چندان دور، امریکائی ها شاگردی ما را خواهند کرد.
معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خاطر نشان کرد: اگر به تاریخ ۲۰۰۰ ساله خود برگردیم، خواهیم دید که امپراطوری شما در مقابل ایران با عظمت ما زانو زده‌ است.
وی ادامه داد: علم شما مدیون ما ایرانیان است، چون اولین ستاره شناس در جهان خواجه نصیرالدین طوسی، اولین طبیب جدید و مدرن ابو علی سینا، اولین بیمارستان روی کره زمین در جندی شاپور اهواز، ساخت پارچه و تمدن بین النهرین در مداین که پایتخت ما بود و هم اکنون ۷۰ کیلومتر آن طرف از کشور ایران است و اولین ذوب آهن ۳۰۰۰ سال قبل برای در این کشور بوده است.
وی افزود: طبق گفته جورج دبلیو بوش پسر که گفته بود ما در سال ۲۰۰۴ فرصت مذاکره با ایران را از دست داده ایم، ایران در خاورمیانه ابرقدرت بی انتها شده است. و بدانید ای سران کفر ما این آقایی و سرافرازی را ادامه خواهیم داد و باز هم به شما می‌گوییم که با دم شیر بازی نکنید و این را بدانید که ما اسرائیل را تا ۲۵ سال آینده از صحنه روزگار محو خواهیم کرد. چون این ملت قهرمان، امام عصر(عج)، شهید فهمیده ها و حبیب ابن مظاهر ها، امام امت ها و رهبری جانباز دارد و کمتر از ۴۰ سال آینده به تعبیر امام خمینی(ره) آمریکا را هم زیر پا خواهیم گذاشت.
حجت الاسلام شیرمردی گفت: این ملت بزرگ فرزند محرم‌ و صفر و رمضان است و تهدیدها به ضررتان می‌شود و امروز به فضل الهی گروهی از دانشمندان که در دانشگاه های آکسفورد امریکا تحصیل می‌کنند، شیعه هستند و اذعان می‌کنند که دانشگاه های آمریکا تسلیم دانش بزرگترین فیلسوف ایرانی اسلامی یعنی ملاصدرای شیرازی معروف به صدر المتالهین هستند.
معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، تاکید کرد: در ۸ آیه از قرآن کریم راجع به ما ایرانی ها آمده است و این در گفته ها و منابع اهل سنت هم وارد شده است.
وی ادامه داد در آیه ۵۴ از سوره توبه خداوند می فرماید: ای عرب هایی که ایمان آورده اید اگر از دیدنتان برگردید قومی دیگر خواهند آمد. پیامبر به اصحاب خود فرمودند آن قوم از امت سلمان فارسی است که از سرزنش ها، بمباران موشک ها، از سرما و گرما نمی ترسند و در راه خدا جهاد می‌کنند و این فضل خدا است چون ملت ایران فضل خدا بر کره زمین هستند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: ای سران اروپا از خشم انسان های حلیم بترسید چون تنگه هرمز، باب‌المندب و خلیج فارس از آن ماست و امروز رئیس جمهور آمریکا به صورت مخفیانه به کشورهای منطقه می آید. این ها نشان از مستأصل شدن دولت آمریکا دارد و پیروزی با اطاعت از رهبری برای ما امت بیدار دل است. مواظب منافقین سیاسی احزاب غرب گرا که بزرگترین خطر برای همشهریان سلمان فارسی است و منافقین داخلی غربگرا که در مجلس و شورای و جاهای دیگر دلخوش کرده اند را کنار بگذارید و غرب ستیزها را بر سر کار بیاورید.

نظر شما