شناسهٔ خبر: 153352 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زاکانی: انقلاب اسلامی، پایان حاکمیت مطلق اسلام آمریکایی

زاکانی/2 نماینده سابق تهران در مجلس گفت: تا سال ۵۷ در منطقه حاکمیت مطلق اسلام آمریکایی بود چه از نوع سکولار آن در ترکیه و چه از نوع متحجر آن در عربستان سعودی اما انقلاب اسلامی و امام عزیز ما این معادلات را به هم ریخت.

به گزارش «نماینده»،علیرضا زاکانی ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی پر شور 22 بهمن سال 97 در جمع مردم پر شور شهریار اظهار داشت: امروز پایان چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم در ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ بعد از ۴۰ سال به گذشته خود می بالیم و به آینده امیدواریم. انقلاب شرایطی را فراهم کرد که ملت ایران و مکتب اسلام به عنوان ملت الگو فرا روی جامعه بشری قرار گرفت.

نماینده سابق تهران، ری و شمیرانات گفت: دستاوردهای انقلاب بی بدیع و بی نظیر است و شما مردم اعلام می‌دارید که این ویژگی انقلاب اسلامی بود که جریان جور را به حکومت الهی تبدیل کرد و انقلاب با منطق خود گفتار پلید ۴۰ سال پیش را که دین را فقط به عرصه شخصی محدود می‌دانست به عرصه اجتماعی وارد کرد و انقلاب معنویت را به جامعه اهدا کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با تلاش و کوشش ملت مسلمان ایران به پیروزی رسید و پرونده استبداد بسته شد و ملت استقلال خود را کسب کرد و عزت و بزرگی برای ملت فراهم شد و این ملت با وحدت کلمه، انگیزه الهی و تاسی از آرمان های بزرگ انقلاب خود را در مسیر جدید و بزرگی یافت.

زاکانی بیان داشت: تا سال ۵۷ در منطقه حاکمیت مطلق اسلام آمریکایی بود چه از نوع سکولار آن در ترکیه و چه از نوع متحجر آن در عربستان سعودی اما انقلاب اسلامی و امام عزیز ما این معادلات را به هم ریخت و امروز خط مقاومت بعد از ۴۰ سال راه پرافتخار در نقطه ای قرار گرفته که رئیس جمهور آمریکا پس از هزینه ۷ هزار میلیارد دلاری آنها در منطقه شبانه به عراق سفر می‌کند و این عزت را انقلاب اسلامی برای مسلمانان منطقه فراهم کرد.

این نماینده سابق مجلس گفت: امام راحل استقلال، آزادی، معنویت، عدالت، پیشرفت و ظلم ستیزی، حمایت مظلوم و مستضعف در اقصی نقاط جهان به ما تعلیم داد و این ملت را به صحنه آورد و تشکیل تمدن اسلامی نوید داده شد.

زاکانی خاطرنشان کرد: البته که از ابتدا چه در جهان، منطقه و داخل کشور دشمنانی داشتیم، کسانی که با سرآمدی اسلام، با عزت، آزادی، پیشرفت و اقتدار ملت ایران در ستیز و دشمنی بودند و به دنبال منافع مادی خود بودند و دنبال شرایط مناسبی بودند تا در مقابل ملت ایران بایستند ولی اسلام با تمام مکاتب مادی و نظام سلطه و سرمایه داری مقابله کرد و ایران به نمایندگی از انقلاب و جبهه مقاومت در مقابل آمریکا ایستاد و امروز می‌شود بعد از ۴۰ سال نتیجه آن را داد.

وی ادامه داد: هر جا به اسلام عمل و به اهل بیت تاسی کردیم و هر کجا خدمات به ملت را وجه همت خود قرار دادیم و هر کجا بر محور ولایت پیش رفتیم و هر کجا ایثار و از خود گذشتگی انجام دادیم پیروز شدیم و در مقابل هر کجا غفلت کردیم و به اسلام، ولایت و خدمت به مردم عمل نشد شکست خوردیم.

نماینده سابق تهران تصریح کرد: ملت ایران نشان داد شعار ما می‌توانیم خواب و خیال نیست و وقتی اراده ملت بر مبنای طریقت و دین مبین اسلام تحت رهبری الهی به میدان آید چیزی در مقابل او نمی‌تواند مقاومت کند.

زاکانی با اشاره به تقابلات مستقیم آمریکا با ایران گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی با ملت ایران و  از سال ۶۷ تهاجم فرهنگی را آغاز کردند تا چهره اسلام و نظام اسلامی را نزد مردم مخدوش کنند، در دهه ۷۰ جنگ قدرت بین مسؤولین را تشدید کردند تا شکاف بین مسوولین را نشان دهند، در دهه ۸۰ با فتنه بزرگ در پی براندازی نظام بودند که با بصیرت رهبری و مردم ناکام ماندند، پس از آن با تحریم‌های هوشمند و طاقت فرسا در پی انتقام از ما بودند اما باز ناکام بودند، پس از با توطئه منطقه‌ای و ایجاد داعش و گروهک‌های تکفیری در پی به آتش کشیدن منطقه بودند که جبهه مقاومت جانانه در برابر آن‌ها ایستاد و پس از آن مسائل موشکی و حقوق بشر را برای تحت فشار قرار دادن ایران مطرح کردند که با بصیرت رهبری این مسیر نیز مسدود شد.

وی افزود: دشمن برای آینده می‌خواهد تمام تجربه ۴۰ ساله خود را به میدان بیاورد و تمام دستاوردهای اقتصادی،علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برای ملت مخدوش جلوه دهد و ۴۰ سال شکست خود را جلوه دهد و لذا رهبری هشدار دادند که هوشیار باشید و فتنه آینده فتنه رو در رو قرار دادن ملت و نظام و اسلام است تا با فشار اقتصادی ملت ایران را از میدان به در کند که ان‌شالله هیچ گاه موفق نخواهند شد.

نظر شما