شناسهٔ خبر: 153338 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آقاتهرانی:نسل جدید پای کار انقلاب هستند/ مسئولین قدرشناس مردم باشند

مرتضی آقاتهرانی// نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم گفت: مردم به صورت عملی نشان دادند که پای انقلاب هستند و مسئولان هم باید در مسیر رفع مشکلات به صورت عملیاتی ورود کنند نه زبانی.

به گزارش «نماینده»،حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ، درباره حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری گفت: حضور مردم آن است که مردم اصل نظام را قبول دارند و هیچ نقدی بر اصل نظام ندارد البته ممکن است برخی انتقاد و نقدی داشته باشند ولی اصل نظام که رکن رکین آن ولایت فقیه و فرمان مقام معظم رهبری فرمان حضرت امام خمینی (ره) تلقی می‌شود را یکی می‌دانند.

وی افزود: همچنان همان شور و حال راهپیمایی سال جاری همان راهپیمایی دهه‌های گذشته است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود« حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری در تمام شهرها به همین گونه است.

آقاتهرانی تصریح کرد: نسل جدید در این راهپیمایی حضور بسیار چشمگیر و دلنوازی دارند و با آنکه آنها این انقلاب را ندیدند اما افراد خوبی هستند و ایمان به غیب آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری و خوبی‌های وی توسط نسل جدید انقلاب اسلامی دیده می‌شود و آنها این خوبی و زیبایی را به دیگران تعمیم می‌دهند ضمن آنکه آنها شهدا را دیده و به خوبی به این انقلاب ایمان آورده‌اند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه این انقلاب ادامه دارد اما باید مسئولین به خود آمده و بیشتر به فکر مردم باشند و باید به آنها فکر کنند. ضمن اینکه مردم تا آخر به مسئولین وفادار مانده و از آنها حمایت می‌کنند و سختی‌ها را تحمل کرده ولی باید مسئولین قدر آنها را شناخته و به صورت عملی از مردم حمایت کنند نه زبانی.

آقاتهرانی گفت: مردم به صورت عملی پای انقلاب آمده و از آن حمایت می‌کنند و مسئولین هم باید این کار را انجام دهند. لذا مسئولین باید عملیاتی آمده و پای کار باشند.

نظر شما