شناسهٔ خبر: 153316 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مسئولیت واگذاری استقلال و پرسپولیس با سازمان خصوصی‌سازی است

داورزنی43 معاون وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت: مسئولیت در این‌باره در اختیار سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش مصوبه دولت را گرفته است.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا داورزنی درباره آخرین وضعیت خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس و اقدامات وزارت ورزش گفت: مسئولیت در این‌باره در اختیار سازمان خصوصی‌سازی و  وزارت ورزش مصوبه دولت را گرفته است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که سازمان خصوصی‌سازی هم دنبال این است فرایند و نحوه واگذاری را بررسی کند تا زودتر این دو باشگاه خصوصی شود، تاکید کرد: بدون شک ما در وزارت ورزش بیش از خیلی از دوستان علاقه داریم هرچه زودتر این دو باشگاه به مردم واگذار شود.

وی درباره انتخاب مدیرعامل استقلال و پرسپولیس از سوی وزارتخانه در این شرایط، گفت: طبیعی است که این دو باشگاه نمی توانند بی‌صاحب باشند. تا زمانی که متولی دولت می‌باشد، وزارت ورزش درباره مجمع دو باشگاه تصمیم‌گیر است.

معاون وزیر ورزش افزود: این دو باشگاه در دو سال اخیر فوق‌العاده کار کردند و نباید به برنامه‌های آنها آسیب برسد. باید همواره حال این دو باشگاه خوب باشد تا زمانی که واگذار شد. بعد از واگذاری همه چیز در هیئت مدیره خودشان معرفی می‌شود.

نظر شما