شناسهٔ خبر: 153277 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هاشمی:کاهش سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: اینکه تعداد سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران باید به عدد ۱۰ برسد شوخی بود و آن را جدی نگیرید.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی در پایان صد و بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت:‌ جلسه امروز با گزارش خزانه‌دار شورا در خصوص حسابهای درآمد و هزینه‌ای شهرداری تا پایان آذرماه آغاز شده است. 

وی ادامه داد: اساسنامه واحد تمامی سازمان‌های شهرداری نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید. 

هاشمی افزود: در ادامه این جلسه، طرحی در خصوص زیست شبانه مطرح شد که با رأی اعضای شورای شهر به تصویب رسید و در ادامه، پرونده باغات نیز بررسی شد که ۲ ملک رأی به باغ بودن آن داده شد. 

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران تا ۱۰ سازمان کاهش پیدا می‌کند، گفت: در این خصوص شوخی کردم، ۴۳ شرکت و سازمان شهرداری تحت پوشش خود دارد که این شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با هم ادغام شوند، همچنین بعضی از آنها دچار موازی‌کاری شدند که باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند. 

وی ادامه داد: در واقع جمله‌ای که امروز در صحن علنی شورای شهر تهران  در خصوص تعداد سازمان‌ها و کاهش آنها به ۱۰ سازمان و شرکت گفتم، شوخی با آقای رسولی بود و آن را  جدی نگیرید. 

وی درباره جلسه دادسرای ناهید خدا کرمی و سیدمحمود میرلوحی گفت: در این خصوص باید از خودشان سؤال کنید، در این موارد نقاط کوری وجود دارد که باید بررسی شود. 

نظر شما