شناسهٔ خبر: 153204 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

خجسته:خودروسازان هیچ مسئولیتی در قبال تولیدات خود ندارند

امیر خجسته عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ با انتقاد از تولیدات بی کیفیت خودروسازان گفت: دو ابر خودروساز کشور هیچ مسئولیتی در قبال تولیدات خود ندارند.

به گزارش «نماینده» امیر خجسته با اشاره به اینکه خودروسازان داخلی بر کیفیت تولیدات خود هیچ گونه نظارتی ندارند تصریح کرد: مجلس باید با نظارت بر عملکرد خودروسازان ارتقا کیفیت تولیدات را پیگیری کند.

نماینده مردم همدان فامنین با تاکید بر اینکه کیفیت محصولات خودروسازی در داخل کشور ایمنی لازم را ندارد از نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن خواست با اهتمام بیشتری بر عملکرد خودروسازان داخلی نظارت داشته باشند، و نظارت بر خط تولیدات داخلی و کیفیت آنها را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس فراکسیون شفافیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی با انتقاد از تولیدات بی کیفیت خودروسازان و نقش موثرشان در تشدید آلودگی هوای تهران و کلانشهرها گفت: آلودگی هوا یک خطر عمده محیطی برای سلامت انسان بوده و تخمین زده می‌شود که سالانه میلیون ها مورد مرگ‌ومیر پیش از موعد بر اثر آلودگی هوا در دنیا  اتفاق بیفتد.

خجسته با بیان اینکه خودروسازان هیچ مسئولیتی در قبال تولیدات خود ندارند و از سوی دیگر هیچ رقابتی با تولیدات خارجی و خودروهای وارداتی ندارند گفت: باید واردات خودرو به کشور داشته باشیم و زمینه رقابت برای خودروسازان فراهم شود.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  با بیان اینکه خودروسازان گردن کلفتی میکنند گفت: با ورود مجلس به عملکرد خودروسازان، آنها مجبور به تعظیم در مقابل مردم اند.

نظر شما