شناسهٔ خبر: 153039 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ابوترابی خطاب به رئیس جمهور:

به جای تخطئه کردن فیلترینگ فضای مجای، به وضعیت نابسامان موجود رسیدگی کنید

ابوترابی عضو کمیسیون شوراها با انتقاد از عملکرد دولت گفت:به جای اینکه وضعیت موجود را ساماندهی کنید به تخطئه کردن فیلترینگ می پردازید در حالی که یکی از ابزارهای بسیار مهمی که دشمن از آن استفاده می کند فضای مجازی است.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت:درسومین سالروز برجام تاریخ تکرار شد و کسانی که به ابوموسی اشعری رای دادند امروز طلبکار علی شدند. هم اکنون که به برکت جان فشانی عزیزانمان زمان چیدن محصول اقتصادی از سوریه فرا رسیده است چرا وزارت خارجه و دولت در تساهم بازار ۵۰۰ میلیارد دلاری بازسازی فروش محصول در سوریه حضور پیدا نمی کند و این در حالی است که به لحاظ رکود در ساخت و ساز انبارهای فولاد، سنگ، کاشی و سرامیک دپو شده است و مشتری ندارد.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما می توانیم از طریق رابطه اقتصادی با سوریه و عراق بازار بزرگ و مهمی در خصوص صادرات داشته باشیم که متاسفانه وزارت امور خارجه و شخص رئیس جمهور مثل همیشه در این رابطه منفعل هستند و با دو قطبی سازی کاذب در فضای مجازی به جای پاسخگویی در خصوص گرانی، بیکاری و بی تدبیری دولتمردان فرار رو به جلو انجام می دهند.

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: شما باید در شرایط کنونی برای گرانی های موجود چه در مورد خودرو و چه گوشت به خصوص قاچاق گوشت تدابیر لازم بیاندیشید تا از این وضعیت نابسامانی که کشور در ایران شده است خارج شویم.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: دولت در شرایط کنونی در خصوص فضای مجازی که به تعبیر مقام معظم رهبری بمب شیمیایی است مردم را ناامید می کنید و به جای اینکه وضعیت موجود را ساماندهی کنید به تخطئه کردن فیلترینگ می پردازید در حالی که واقعیت این است که امروز یکی از ابزارهای بسیار مهمی که دشمن از آن استفاده می کند فضای مجازی است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ما دم از تولید داخلی می زنیم و سال جاری را به نام حمایت از تولید داخلی نامگذاری کرده و به تازگی هم قانونی در مجلس در جهت حمایت از تولید داخلی به تصویب رسیده است بنابراین باید به این موضوع بیشتر توجه کنیم.

نظر شما