شناسهٔ خبر: 152997 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

خدمت‌رسانی به مردم، جهادی پیش می‌رود

سمیه محمودی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در عرصه جهانی حرف برای گفتن داریم و این خود به عنوان قدرتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و باعث شده جایگاهی از لحاظ قدرت در جهان داشته باشیم.

 به گزارش «نماینده» سمیه محمودی، با اشاره به دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب با بیان اینکه حضرت امام خمینی همیشه می‌گفتند که انقلاب را باید گسترش و صادر کرد گفت: یکی از کارهایی که در حال حاضر انجام شده این است که انقلاب اسلامی در خارج از مرزها گسترش پیدا کرده و آرزویی که امام داشتند برآورده شده بنابراین کسی زیر بار ظلم نمی‌رود و دیگران از انقلاب اسلامی به عنوان الگو استفاده می‌کنند؛ همچنین وجود دانشمندان بسیاری که در کشور در زمینه‌های مختلف داریم به دلیل فضای باز و امکاناتی که در کشور وجود داشته شاید در کل دنیا نمونه باشند.

گسترش دین یکی از دستاوردهای بزرگ شیعه و انقلاب

نماینده مردم شهرضا  و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور زنان در جایگاه‌های مختلف نیز بعد از انقلاب کاملا مشهود است. امروز حضور بانوان تحصیل‌کرده‌ای را می‌بینیم که در عرصه سیاست نسبت به قبل از انقلاب بسیار پر رنگ شده است و این نشان می‌دهد که حضور و امکان تحصیل برای بانوان وجود دارد. مبحث دیگری که بسیار مایه افتخار ایران شده، گسترش دین است که یکی از دستاوردهای بزرگ شیعه و انقلاب است.

ایران جایگاه خاصی از لحاظ قدرت در جهان دارد

وی ادامه داد: در عرصه جهانی حرف برای گفتن داریم و این خود به عنوان قدرتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و باعث شده جایگاهی از لحاظ قدرت در جهان داشته باشیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مسلما در حوزه هنری نسبت به قبل از انقلاب تفاوت‌های بسیاری داریم. دموکراسی، رای‌گیری‌ها و دخالت دادن مردم در شرایط کشور همگی از برکات انقلاب اسلامی است.

خدمت‌رسانی به مردم، جهادی پیش می‌رود

وی افزود: با توجه به وسعت جمعیتی که قبل از انقلاب بوده به‌طوری‌که در آن زمان ۳۰ میلیون جمعیت داشتیم اما الان ۸۰ میلیون جمعیت در کشور وجود دارد بنابراین در گذشته امکانات بسیار خوبی از لحاظ آب و برق می‌توانست در اختیار مردم قرار گیرد اما متاسفانه همه جا به ویژه روستاهای دور افتاده این امکانات را نداشت این درحالی است که اکنون با وجود کمبودهایی که وجود دارد اما در خدمات‌رسانی به مردم جهادی عمل می‌شود یعنی آن گروه‌های جهادی که بعد از انقلاب شکل گرفتند، بسیار خوب عمل کردند.

سینمای قبل از انقلاب برای افراد خاصی بود

محمودی تصریح کرد: در کل از نظر وضعیت کشور و جمعیت، خدمات بسیاری به مردم داده شده است. حتی در حوزه سینما، تمام محدودیت‌ها برداشته شده و مردم به راحتی از سینما استفاده می‌کنند در حالی که در گذشته اینگونه نبود و سینما برای افراد خاصی بود و همه نمی‌توانستند از سینما استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطر نشان کرد: حتی در گذشته تحصیلات برای عده خاصی بود اما اکنون امکانات در اختیار همه قرار دارد و همه اینها از برکات انقلاب اسلامی است.

نظر شما