شناسهٔ خبر: 152970 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

صدر اعظم نوری: ۱۰ هزار ساختمان نا ایمن در تهران داریم

صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران گفت: تاکنون بیش از ۱۰ هزار واحد نا ایمن از نظر وسعت، جمعیت، دسترسی و خطرپذیری در پایتخت شناسایی شده است.

به گزارش «نماینده» زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای شهر تهران، با تاکید بر ضرورت شناسایی واحدهای نا ایمن و رفع خطر از آن‌ها گفت: یکی از ماموریت‌های سازمان آتش نشانی شهرداری تهران شناسایی این واحدهاست و تاکنون بیش از ۱۰ هزار واحد نا ایمن از نظر وسعت، جمعیت، دسترسی و خطرپذیری شناسایی شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ضریب خطر این ساختمان‌ها بالاست و به عنوان واحدهای بسیار پرخطر شناسایی شده‌اند، اظهار کرد: به همه این واحدها اخطار داده شده که برخی اقدام به ایمن سازی کرده‌اند و برخی دیگر هم بدون توجه به اخطار از ایمن‌سازی خودداری کرده‌اند.

وی تصریح کرد: واحدهایی که با آتش‌نشانی هماهنگی نکرده‌اند با دستور دستگاه قضا پلمب شده‌اند تا از ساختمان خود رفع خطر کنند.

صدر اعظم نوری در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ایمن‌سازی ساختمان آلومینیوم که همزمان با فرو ریختن ساختمان پلاسکو به عنوان یکی از بزرگترین ساختمان‌های تجاری بزرگ و فرسوده در کانون توجهات عمومی قرار گرفت، گفت: من در مورد ساختمان آلومینیوم گزارشی ندارم.

نظر شما