شناسهٔ خبر: 152948 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

نوبخت: دومین بسته حمایتی دولت به زودی واریز می‌شود

نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از واریز نخستین بخش بسته جبرانی دولت بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: دومین بسته حمایتی دولت به زودی واریز می‌شود.

به گزارش «نماینده»، محمدباقر نوبخت صبح امروز و در بدو ورود به فرودگاه جیرفت در جمع خبرنگاران، نخستین هدف سفر خود را ابلاغ سلام رئیس جمهور و هیئت وزیران عنوان کرد و اظهار داشت: این منطقه مورد توجه دولت است.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه برای توسعه بیشتر این منطقه ۱۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۶۸۶ میلیارد تومان پروژه در نظر گرفته است که ظرف امسال و سال آینده اجرایی می‌شوند، افزود: این منطقه از کشور استعداد رشد و توسعه بیش از این را دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ‌وعده دولت مبنی بر پرداخت بسته حمایتی به ‌کارمندان دولت، ‌بازنشسته‌ها، مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی و همه کسانی که در بخش غیردولتی از طریق تامین اجتماعی دریافتی آنها زیر ۳ میلیون تومان است، گفت: خوشبختانه موفق شدیم نخستین بخش بسته جبرانی را بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تقدیم کنیم که دو روز پیش انجام شد و خود را برای اقدام مشابه در آینده نزدیک آماده می‌کنیم.

نظر شما