شناسهٔ خبر: 152901 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نمایندگان صحن کمیسیون تلفیق را ترک کردند

حسن بیگی.jpg عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون در اعتراض به تخلف اداره قوانین مجلس، صحن کمیسیون را ترک کردند.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل حسن بیگی درباره جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸، گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در اعتراض به اقدام اداره قوانین مجلس، جلسه امروز کمیسیون را ترک کردند.

وی افزود: اداره قوانین مجلس، مقررات را اجرا نکرده و پیشنهادات مکتوب کمیسیون ها و نمایندگان را در اختیار اعضای کمیسیون تلفیق قرار نداده است به همین جهت تعدادی از اعضای کمیسیون تلفیق به اعتراض، کمیسیون را ترک کردند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سنوات گذشته تمامی پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون ها چاپ شده بود و در اختیار اعضای کمیسیون تلفیق قرار می گرفت، اظهارداشت: از سال گذشته این پیشنهادات در اتوماسیون و رایانه ها قرار داده شده اما تعداد رایانه ها کم است و نمایندگان تسلطی بر پیشنهادات ندارند.

حسن بیگی با بیان اینکه ادامه رسیدگی به لایحه بودجه به کُندی پیش می رود، تصریح کرد: اعضای کمیسیون تلفیق در زمان رای گیری پیشنهادات به دلیل آنکه پیشنهادات مکتوب را در اختیار ندارند تسلطی بر پیشنهاد ارائه شده ندارند و نمی توانند به درستی تصمیم بگیرند.

نظر شما