شناسهٔ خبر: 152863 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

هیچ برنامه‌ای برای اخذ عوارض در تونل‌های تهران نداریم

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: به شهروندان تهرانی این اطمینان را می‌دهم که شهرداری هیچ‌ برنامه‌ای برای اخذ عوارض در تونل‌های شهری تهران ندارد.

به گزارش «نماینده»؛ محسن هاشمی رفسنجانی امروز در پایان یکصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا پیشنهاداتی در رابطه با نمای ساختمان‌ها مطرح شد که با توجه به پیشنهادات مطرح شده، زمان جلسه مقداری طولانی شد و در نهایت لایحه اشاره شده به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز، لایحه برنامه ۵ ساله سوم شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفت که این لایحه حدود ۹۵ تا ۹۶ حکم دارد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: بررسی لایحه از امروز آغاز شده و در جلسه عصر ادامه پیدا می‌کند و پیش‌بینی می‌شود تا روز آینده بررسی لایحه برنامه ۵ ساله سوم به پایان برسد.

هاشمی تصریح کرد: انشاءالله پس از بررسی لایحه برنامه ۵ ساله سوم، بررسی لایحه بودجه ۹۸ را در دستور کار شورا قرار خواهیم داد که پیش‌بینی می‌شود این لایحه بهمن ماه در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین درباره مباحث مطرح شده در خصوص اخذ پول برای تونل‌های شهری تصریح کرد: این موضوعی بوده که بحث داخلی یکی از معاونت‌های شهرداری بوده و نباید به بیرون درز پیدا می‌کرده است اما بنده به عنوان رئیس شورای شهر تهران به شهروندان این اطمینان را می‌دهم که شهرداری هیچ برنامه‌ای برای اخذ عوارض جهت تردد در تونل‌های شهر را ندارد.

هاشمی همچنین درباره لایحه یکپارچه مدیریت شهری گفت: این لایحه هم‌اکنون در مجلس شورای اسلامی قرار دارد و ما نیز نظرات و پیشنهادات خود را در این رابطه داده‌ایم که البته تغییر نامی نیز برای لایحه اشاره شده در نظر گرفته شده است که نام آن از مدیریت یکپارچه شهری به مدیریت هماهنگ تغییر پیدا خواهد کرد.

نظر شما