شناسهٔ خبر: 152847 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

کولیوند: مجلس امسال به صورت جدی به بودجه شرکت‌های دولتی ورود می‌کند/ به نظر می‌رسد پروژهای نیمه تمام عمرانی با بودجه تخصیصی دولت تمام نشود

کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت:با توجه به میزان بودجه که برای بخش عمرانی در نظر گرفته شده است به نظر می رسد نتوانیم حتی پروژه های نیمه تمام را هم تمام کنیم.

 به گزارش «نماینده» محمدجواد کولیوند رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به کاهش بودجه عمرانی کشور در لایحه بودجه ۹۸ اظهار داشت: با توجه به میزان بودجه که برای بخش عمرانی در نظر گرفته شده است به نظر می رسد نتوانیم حتی پروژه های نیمه تمام را هم تمام کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه به نظر می رسد دولت باید بسیاری از این پروژه ها را واگذار کند افزود: دولت باید با مجلس و وزارتخانه های خود جلسه بگذارد و یک تصمیم عقلانی و منطقی بگیرد.

کولیوند در خصوص زمان بررسی لایحه بودجه ۹۸ در صحن علنی گفت: ۲۷ /۱۱ روزی است  که کار بررسی بودجه در صحن شروع می شود که به نظر ظرف ۱۰ روزاین روند تمام می شود. از این رو پیش بینی می شود شورای نگهبان امسال فرصت بیشتری برای بررسی بودجه در اختیار داشته باشد.

وی در پایان در خصوص بودجه شرکت های دولتی خاطرنشان کرد: مجلس امسال به جد به دنبال این است که به بودجه شرکت های دولتی ورود و حتی المقدور آن را ساماندهی کند.

نظر شما