شناسهٔ خبر: 152840 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

لایحه بودجه ۹۸ کاملا سلیقه ای تدوین شده است

امیرحسنخانی نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت: مجلس به طور کامل از بودجه حذف شده است. آقایان هر کاری می‌خواهند می‌کنند و بعد گردن مجلس می‌اندازند.

به گزارش «نماینده»   محمدرضا امیرحسنخانی نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به لایحه بودجه ۹۸ اظهار داشت: دولت هر کاری می خواهد می کند و به هرجایی که دلش بخواهد بودجه تخصیص می دهد، پس بی خود بودجه را به مجلس می فرستد.

وی در ادامه با بیان اینکه بودجه ای که ما تصویب می کنبیم عملا اجرا شدنی نیست افزود: دولت به یک بخش ۱۰ درصد و به یک بخش ۲۰۰ درصد بودجه تخصیص می دهد در واقع این سازمان برنامه و بودجه است که کشور را اداره می کند و هیچ کاری هم به مجلس ندارد.

امیرحسنخانی با تاکید بر اینکه لایحه بودجه ۹۸ کاملا سلیقه ای تدوین شده است خاطرنشان کرد:  مجلس به طور کامل از بودجه حذف شده است. آقایان هر کاری می خواهند می کنند و بعد گردن مجلس می اندازند.

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ در واکنش به اظهارات اخیر حسام الدین آشنا مشاور روحانی در خصوص بودجه گفت: آقای آشنا آدرس غلط به مردم داد. تمام بودجه دست دولت است تخصیص و پرداخت از خزانه توسط دولت انجام می شود و عددهایی که ما تصویب می کنیم هیچ تاثیری ندارد.

نظر شما