شناسهٔ خبر: 152837 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

۱۰ میلیارد تومان برای پایش سلامت کارگران پیمانکاری شهرداری اختصاص یافت

شیخ شیخ گفت: از امروز یکسان سازی خدمات بهداشت و درمان برای کارکنان بیمه‌شده تأمین اجتماعی شهرداری آغاز می‌شود.

به گزارش «نماینده»، ابراهیم شیخ معاون شهردار پایتخت در همایش شرکت شهر سالم شهرداری تهران که امروز (شنبه ۲۲ دی ماه) به مناسبت روز پرستار و میلاد حضرت زینب (س) در تالار ایوان شمس برگزار شد، گفت: شرکت شهر سالم در طول یک سال گذشته کارهای ارزشمندی کرده که مهمترین آن‌ها طرح پایش سلامت مجموع کارگران پیمانکاری شهر تهران است.

معاون منابع استانی شهردار تهران با اشاره به حادثه گازگرفتی یکی از کارکنان شهرداری منطقه ۱۶ که چند روز پیش منجر به جان باختن این کارگر شد گفت: گاهی اوقات قصورهای نابخشودنی در این بخش وجود دارد که خبر تاسف‌بار جانباختن یکی از کارگران پیمانکاری منطقه ۱۶ از این نمونه بود.

وی تاکید کرد: گرچه از نظر قانونی ما وظیفه‌ای برای برخی حمایت‌ها نداریم، ولی از نظر اخلاقی در قبال آن‌ها مسئول هستیم و بر همین اساس معاونت منابع انسانی شهرداری بخشنامه‌ای تدوین کرده و آن را به بخش‌های مختلف شهرداری که با کارگران پیمانکاری سر و کار دارد ارسال کرده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه طرح پایش سلامت با کسب نتایج مناسب سلامتی کارگران شهرداری دنبال شود، اظهار کرد: دو طرح دیگر را هم در دست داریم که توسط شرکت شهر سالم دنبال می‌شود.

معاون منابع استانی شهردار تهران ادامه داد: طرح اول ارائه خدمات بهداشتی به کارکنان تابع تأمین اجتماعی است که ما از همکارانی که بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی هستند حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با کمک شورا چند میلیارد تومان برای ارائه خدمات و یکسان‌سازی خدمات بهداشت و درمان اختصاص پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: از امروز این خدمات به کارکنانی که بیمه آن‌ها تأمین اجتماعی است، آغاز می‌شود.

نظر شما