شناسهٔ خبر: 152828 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شهرداری برای وصول طلب خود، تکلیف حقوق بگیران نامعلوم را مشخص کند

سلحشوری43 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با گرفتن اخذ عوارض از تونل های تهران مخالفم چرا که با وضعیت اقتصادی نامطلوب، فشار بیش از اندازه ای به مردم وارد می شود.

به گزارش «نماینده» پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در حال حاضر که مردم در حال تجربه ی شرایط اقتصادی سختی هستند که گرفتن اخذ عوارض از تونل های تهران، این فشارها را مضاعف می کند و بنده نه در جایگاه یک نماینده بلکه بعنوان یک شهروند با اجرای این طرح مخالف هستم.

حتی اگر بگوییم شرایط تمامی افراد جامعه متوسط است باز هم  نباید کمبودها را از جیب مردم جبران کنیم

وی تصریح کرد: تصور کنید برخی از افراد شاید راننده تاکسی نباشند اما معیشتشان از طریق مسافرکشی تامین می شود و روزانه چندین بار از همین تونل ها عبور می کنند همچنین اقشار بازنشسته ای که به دلیل نیاز مالی به مسافرکشی روی آورده و راهی جز ادامه آن ندارند حتی اگر بگوییم شرایط اقتصادی تمامی افراد جامعه متوسط است باز هم نباید کمبودها را از جیب مردم جبران کنیم.

سلحشوری ادامه داد: شاید نیت شهرداری و شورای شهر از اجرای چنین طرحی کمک به کاهش آلودگی هوا با جلوگیری از تردد خودروهای تک سرنشین و ترغیب به استفاده از حمل و نقل عمومی باشد اما باید گفت، آیا مشکل ناوگان حمل و نقل عمومی حل شده است؟ آیا از همین امروز اگر مردم بخواهند دیگر از خودروی شخصی خود استفاده نکنند به میزان مورد نیاز تاکسی، اتوبوس و ... برای انتقال مسافران در سطح شهر وجود دارد؟

شورای شهر تکلیف حقوق بگیران نامعلومی که در شهرداری وجود خارجی ندارند، را مشخص کنند

نماینده مردم تهران افزود: میزان بودجه ی در اختیار شهرداری، بسیار بیشتر از وزارتخانه ها است اما بدهی از گذشته مانده نیز اداره این سازمان را با مشکلاتی مواجه کرده که شهرداری و شورای شهر می توانند به جای جبران خسارت ها از جیب مردم و ارائه طرح های کارشناسی نشده، تکلیف حقوق بگیران نامعلومی که در این سازمان وجود خارجی ندارند را مشخص کنند.  

نظر شما