شناسهٔ خبر: 152789 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضایی کوچی: پروژه آزادراه تهران-شمال تا سال ۱۴۰۰ به پایان نمی رسد

رضایی کوچی رضایی‌کوچی با اعلام اینکه پروژه آزادراه تهران-شمال تا سال ۱۴۰۰ به پایان نمی رسد، گفت: بعید می دانم که فازهای دو و سه این پروژه به زودی به پایان برسد.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس، در واکنش به موضوعات مطرح شده درباره کاهش 75 درصدی اعتبارات مرتبط با پروژه آزادراه تهران-شمال در بودجه سال 98 نسبت به بودجه سال جاری، گفت: به نظر من با توجه به روند کنونی تخصیص اعتبارات در سال جاری و با وجود اعتبارات در نظر گرفته شده در سال 98، در نیمه اول سال آینده(خردادماه)، قطعه اول آزادراه تهران-شمال به بهره برداری خواهد رسید.

یشرفت 80 درصدی قطعه اول آزادراه تهران-شمال

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعه اول آزادراه تهران-شمال در شرایط کنونی بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن در مراحل پایانی قرار دارد.

بر اساس گزارش ها، حدود 50 درصد از هزینه های مرتبط با اجرای قطعه اول آزادراه تهران-شمال توسط پیمانکاران بنیاد مستضعفان پرداخت شده و این روند ادامه دارد

وی گفت: بر اساس گزارش ها، حدود 50 درصد از هزینه های مرتبط با اجرای قطعه اول آزادراه تهران-شمال توسط پیمانکاران بنیاد مستضعفان پرداخت شده و این روند ادامه دارد.

کاهش 100 کیلومتری مسیر تهران تا شمال با افتتاح فاز نخست پروژه آزادراه

رضایی کوچی تصریح کرد: من به تعیین تکلیف پروژه آزادراه تهران-شمال خوشبین هستم و روند کنونی بسیار مطلوب و رو به رشد است، البته یکی از قطعات اصلی این پروژه همان قطعه یک بود و با بهره برداری از این قطعه حدود 100 کیلومتر مسیر کوتاه تر می شود.

پروژه آزادراه تهران-شمال تا سال 1400 به پایان نمی رسد

رئیس کمیسیون عمران مجلس، با اعلام اینکه پروژه آزادراه تهران-شمال تا سال 1400 به پایان نمی رسد، گفت: در لایحه بودجه سال 98، زمان پایان پروژه سال 1400 ذکر شده، اما این مسئله مقداری خوشبینانه است، زیرا بعید می دانم که فازهای دو و سه این پروژه به زودی به پایان برسد.

لازم به ذکر است که بر اساس جداول لایحه بودجه سال 98، اعتبار آزادراه تهران-شمال حدود 3 میلیارد و 471 میلیون تومان در نظر گرفته شده، این در حالی است که اعتبار این پروژه در سال 97 حدود 14 میلیارد تومان بوده است./

نظر شما