شناسهٔ خبر: 152722 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

هرکجا به بیگانگان تکیه کردیم، عقب مانده‌ایم

حسین زاده بحرینی 43 رئیس کمیته پول، بانک و بازار سرمایه کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه در عرصه پزشکی و انجام عمل‌های پیشرفته جراحی کاملا توانمند شده‌ایم، گفت: هرکجا که کوتاهی کرده‌ایم و به جای اعتماد به نفس ملی و تکیه بر توانمندی، دانش و غیرت جوانان ایرانی، به بیگانگان تکیه کرده‌ایم، عقب مانده‌ایم.

به گزارش «نماینده» محمدحسین حسین زاده بحرینی با اشاره به دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی شرط لازم برای نیل به موفقیت در عرصه‌های مختلف بود. در عرصه‌هایی که عزم قوی و برنامه‌ریزی صحیح و تلاش مستمر داشتیم، شرط کافی را نیز تحصیل کردیم و موفقیت‌های بزرگی به دست آوردیم؛ عرصه دفاع مقدس و توسعه قدرت نظامی کشور از آن جمله است.
دستاوردهای بسیاری در کشور به واسطه مدیریت جهادی، به جلوه‌های موفق انقلاب اسلامی تبدیل شده‌اند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بعضی از عرصه‌های علمی مثل نانوتکنولوژی و سلول‌های بنیادی پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم، افزود: خدمات اولیه مثل برق و گاز را تا حدود زیادی به روستاها رسانده‌ایم. آموزش‌عالی نسبت به قبل از انقلاب توسعه چشمگیری پیدا کرده است. در ایجاد زیرساخت‌ها مثل سدسازی و پل‌سازی کاملا تخصص پیدا کرده‌ایم.

توسعه خطوط مترو در تهران و کلانشهرها کاملا مربوط به بعد از انقلاب است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه توسعه خطوط مترو در تهران و کلانشهرها کاملا مربوط به بعد از انقلاب است، تصریح کرد: در عرصه پزشکی و انجام عمل‌های پیشرفته جراحی کاملا توانمند شده‌ایم. می‌توان به ده‌ها زمینه دیگر نیز اشاره کرد که به واسطه مدیریت جهادی، به جلوه‌های موفق انقلاب اسلامی تبدیل شده‌اند.

هرکجا کوتاهی و به بیگانگان تکیه کردیم، عقب مانده‌ایم

 رئیس کمیته پول، بانک و بازار سرمایه کمیسیون اقتصادی مجلس، خاطر نشان کرد: هرکجا که کوتاهی کرده‌ایم و به جای اعتماد به نفس ملی و تکیه بر توانمندی، دانش و غیرت جوانان ایرانی، به بیگانگان تکیه کرده‌ایم، عقب مانده‌ایم و باید اذعان کنیم که موارد ناکامی ما نیز کم نیستند.

نظر شما