شناسهٔ خبر: 152703 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری بسیج

بامحوریت ازدواج آسان

یک روز خاص در شبکه دو

یه روز خاص برنامه یک روز خاص با محوریت ترویج ازدواج آسان روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت 20 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

به گزارش «نماینده» به نقل از روابط عمومی بسیج سازمان صدا و سیما، محسن اقبال دوست سرپرست گروه برنامه‌های تلویزیونی بسیج سازمان صدا و سیما اظهار کرد: برنامه یک روز خاص به تهیه کنندگی هاشم تفکری بافقی در گروه برنامه‌های تلویزیونی بسیج سازمان صدا و سیما با محوریت ازدواج ساخته شده است.
وی ادامه داد: این برنامه 13 قسمتی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت 20 از شبکه دو سیما پخش می‌شود که هر قسمت آن 30 دقیقه است.

سرپرست گروه برنامه‌های تلویزیونی بسیج سازمان صدا و سیما با بیان اینکه یک روز خاص با هدف ترویج ازدواج آسان ساخته شده است، اظهار کرد: 13 قسمت این برنامه خارج از تهران و در شهرستان‌ها ضبط شده است و قصد دارد سبک زندگی اسلامی و ازدواج ساده را به تصویر بکشد.

اقبال‌دوست تصریح کرد: یک روز خاص به صورت مستند روز عروسی یک زوج را به تصویر می کشد، از صبح با داماد و عروس همراه می شود، از این روز خاص فیلمبرداری می کند و پیرامون ترویج ازدواج آسان با خانواده و مهمانان آن مراسم صحبت می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه یک روز خاص قرار بود  نوروز ۹۷  از شبکه نسیم پخش شود، ادامه داد: در حال حاضر این برنامه از 10 دی ماه از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

اقبال دوست ادامه داد: به خاطر اینکه در یکی از مراسم های عروسی دعوا شد و عوامل نتوانستند برنامه را ضبط کنند همچنین یکی سوژه ها هم بعد از یک ماه طلاق گرفتند، فقط ۱۱ قسمت برای پخش در نظر گرفته شده است.

نظر شما