شناسهٔ خبر: 152538 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

استکبار جهانی برای مقابله با پیروزی‌های انقلاب اجماع کرده است

روح الله حسینیان/2 رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: برای جلوگیری از پیروزی های انقلاب اسلامی یک اجماع عجیبی میان استکبار جهانی وجود دارد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام  روح الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در همایش علمی تخصصی چهل سال توطئه، چهل سال مقاومت که صبح امروز(شنبه) در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد اظهارداشت: برای جلوگیری از پیروزی‌های انقلاب اسلامی یک اجماع عجیبی میان استکبار جهانی وجود دارد.

وی ادامه داد: رژیم شاه ژاندارم منطقه و محلی برای فروش کالاهای آنها بود به همین دلیل می بینیم که آمریکا و شوروی در مقابل ملت ایران و انقلاب اسلامی ایستادند و انقلاب ایران را یک شورش تلقی کردند.

حسینی به همراهی کشورهای منطقه مانند عربستان سعودی، مصر و عراق با استکبار جهانی و مقابله با انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در مقابله با انقلاب اسلامی ایران یک اجماع بزرگ میان کشورهای منطقه و قدرت های جهانی وجود داشت و شما می‌بینید که در جنگ، سلاح و تجهیزات نظامی فرانسه، شوروی، آمریکا و انگلیس به راحتی در اختیار ارتش عراق قرار گرفت.

وی شکل گیری احزاب و تشکل های سیاسی برای تجزیه طلبی بعد از انقلاب اسلامی را یکی دیگر از توطئه های دشمنان انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران توانست نقشه دشمنان از جمله شوروی، آمریکا و عربستان سعودی برای تجزیه طلبی در ۱۰ منطقه ایران را به شکست بکشاند، زمانی که به ریشه حرکت این گروه‌ها نگاه می‌کنیم، می‌بینیم ریشه حمایت‌های آنها مشترک بود و مراکز تجمع آنها در کشورهای غربی مانند فرانسه بود و هست اما جمهوری اسلامی توانست بر تمام این گروه‌های واسطه و حتی قوی مسلط شود.

وی ولایت، مردم و نیروهای مسلح را عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب دانست و گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی به میزانی است که ترامپ نیز به آن اعتراف کرده است. انقلاب اسلامی ایران موجب شده که ملت‌های منطقه وجود و هستی خود را درک و به حیات خود امیدوار شوند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: این استکبار جهانی بود که در این سال‌ها به دلیل ترس از به خطر افتادن ماهیت خود به مقابله با ایران اسلامی پرداخته و همواره شکست خورده است. اگر همه به اهداف بزرگ انقلاب اسلامی ایمان داشته باشند و خود را در خدمت مردم قرار دهند، پیروزی از آن ماست.

نظر شما