شناسهٔ خبر: 152475 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حادثه زاهدان نشانه عدم اولویت مجلس و دولت به مدارس و آموزش و پرورش است

حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت«: بروز حادثه آتش‌سوزی در مدرسه‌ای در زاهدان و مشکلات دیگر مدارس به دلیل آن است که اولویت مجلس و دولت مدارس و آموزش و پرورش نیست و با آنکه وزیر باید در آن خصوص پاسخگو باشد ولی نباید همه مشکلات را گردن آموزش و پرورش بیندازیم.

 به گزارش «نماینده» حمیدرضا حاج‌بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بروز حادثه آتش‌سوزی در مدرسه ابتدایی دخترانه که هفته گذشته در زاهدان صورت گرفت، ‌گفت: این اتفاق دردناک که منجر به فوت ۴ دانش‌آموز شد، منجر به عزادار شدن ما و همه ملت ایران شد.

وی افزود: این اتفاق هولناک را به همه فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور تسلیت می‌گوییم و باید بررسی دقیقی صورت گرفته که چگونه این اتفاق رخ داده و چه کسانی مقصران این قضیه هستند ضمن اینکه باید مشکلات در این مسیر هم بدون احساسی  و سیاسی کردن اقدام بررسی دقیقی شود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمامی امکانات کشور برای موضوعاتی به کار گرفته شود که در نهایت منجر به آن شود دولت و مجلس جوابگوی مسائل و مشکلات مدارس شوند و بدانیم که آیا اولویت اصلی مجلس  و دولت آموزش و پرورش است یا خیر؟

حاج‌بابایی گفت: به نظر می‌رسد که بروز حادثه آتش‌سوزی در مدرسه‌ای در زاهدان و مشکلات دیگر مدارس به دلیل آن است که اولویت مجلس و دولت مدارس و آموزش و پرورش نیست و با آنکه وزیر باید در آن خصوص پاسخگو باشد ولی نباید همه مشکلات را گردن آموزش و پرورش بیندازیم لذا بهتر است که مجلس و دولت باید پاسخگو باشند.

نظر شما