شناسهٔ خبر: 152454 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پژمانفر در تذکر شفاهی: انتقاد از تدوین لایحه بودجه در دولت توسط تیمی سیاسی

پژمانفر// نماینده مردم مشهد در مجلس با انتقاد از کاهش بودجه فرهنگی در لایحه بودجه سال آینده گفت: گویا سازمان برنامه نقشی در تنظیم این لایحه نداشته و تیمی سیاسی در حال تدوین لایحه بودجه است.

به گزارش «نماینده» ، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مجلس در شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در نشست علنی با انتقاد از قطع بیمه تکمیلی ایثارگران عنوان کرد: موضوع بیمه تکمیلی و تامین دارو برای ایثارگران هزینه های بسیاری را به دنبال داشته و امروز با قطع بیمه تکمیلی این افراد نه مراکز اداری ایثارگران پاسخگو هستند و نه بنیاد شهید.

پژمان فر تاکید کرد: متاسفانه نسبت به ایثارگران کوتاهی شده است و ما جز خجالت در برابر این افراد چیزی نداریم.

وی همچنین یادآور شد: در تنظیم بودجه سال آینده گویا سازمان برنامه و بودجه نقشی ندارد و تیمی سیاسی در حال تدوین بودجه سال آینده است، به طوری که اخباری درباره لایحه بودجه به ما رسیده که نگرانی های زیادی درخصوص بودجه مراکز فرهنگی و دینی ایجاد کرده است و وضعیت اعتباری این حوزه قطعاً با چالش مواجه خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راه برون رفت از مشکلات امروز کشور تقویت حوزه فرهنگ است و نه تضعیف آن، لذا دولت در تدوین بودجه باید به این مسئله توجه داشته باشد.

نظر شما