شناسهٔ خبر: 152385 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هیات نظارت بر رفتار نمایندگان جلسه‌ای تشکیل نداده که خروجی‌اش مختومه شدن پرونده درازهی باشد

علیرضا سلیمی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با بیان اینکه به عنوان عضو این هیات اعلام می‌کنم که اصلا جلسه‌ای در خصوص رسیدگی به پرونده نماینده سراوان تشکیل نشده که خروجی آن مختومه شدن پرونده «محمد باسط درازهی» باشد، گفت: بارها از هیات رئیسه مجلس خواستار تشکیل این جلسه بودم که عملا محقق نشده است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات سخنگوی این هیات مبنی بر مختومه شدن پرونده نماینده سراوان گفت: اصلاً جلسه‌ای در این خصوص تشکیل نشده است که نتیجه‌اش مختومه شده این پرونده باشد.

وی افزود: با اینکه بارها از هیات رئیسه مجلس تشکیل این جلسه را پیگیری کردم و با اینکه عضو این هیات هستم ولی عملا این موضوع محقق نشده است و حتی تا ساعت ۲۲ چهارشنبه هم این امر را دنبال کردم.

این عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تصریح کرد: صبح شنبه پیگیر چرایی عدم تشکیل این جلسه از هیات رئیسه خواهم شد.

این در حالی است که منوچهر جمالی نوبندگانی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس اخیرا گفته است به تازگی نشست مشترکی بین اعضای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، هیئت‌رئیسه مجلس و غلامحسین امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور پیرامون درگیری لفظی این نماینده در گمرک برگزار شد.

جمالی نوبندگانی خاطرنشان کرد: پرونده نماینده سراوان در مجلس در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خاتمه یافته است.

نظر شما