شناسهٔ خبر: 152383 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بکارگیری تمام امکانات برای به‌حداقل رساندن آسیب‌های فصل سرما

بندپی استاندار تهران گفت: در پی این هستیم بتوانیم با هماهنگی و بسیج همه امکانات در آستانه فصل سرما شرایط را فراهم می‌کنیم تا حداقل سختی برای مردم به وجود بیاید.

به گزارش «نماینده» صبح امروز رزمایش مشترک طرح زمستانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با مشارکت ارگانهای مرتبط شهری مانند فرمانداری تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مرکز اورژانس، هلال‌احمر، آتش‌نشانی، راهداری، مدیریت بحران، تاکسیرانی و... برگزار شد.

انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه در کشوری قرار داریم که در معرض حوادث و بلایا قرار دارد، اظهار کرد: ایران جزو چهار کشور بلاخیز آسیا است و از ۳۱ حادثه و شرایط اضطراری که در دنیا مشاهده می‌شود، ۲۵ حادثه و شرایط اضطرار در تهران وجود دارد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در این رزمایش در پی این هستیم بتوانیم با هماهنگی و بسیج همه امکانات در آستانه فصل سرما شرایط را فراهم می‌کنیم تا حداقل سختی برای مردم به وجود بیاید.

وی تصریح کرد: اگر امروز شهرداری با تمام امکانات و تکنولوژی‌های روز دنیا اعلام آمادگی کرده که بتوانیم ۶ هزار لیتر آب در دقیقه از حفره‌ها خارج کنیم، اگر پلیس اعلام آمادگی کرده بود که با تمام توان و ظرفیت از ابتدای بارندگی، برف یا شرایط لغزندگی، شاهد کاهش حوادث و تلفات انسانی در شهر بزرگ تهران باشیم، اگر هلال‌احمر و اورژانس با همه امکانات پای کار آمده، نشان‌دهنده این است که این  وفاق و همدلی در این شرایط برای کشور مهیا شده است.

وی متذکر شد: انشاالله بتوانیم شرایطی را در تهران فراهم کنیم که الگویی برای کلان شهرهای دیگر باشیم.

نظر شما