شناسهٔ خبر: 152371 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برخورد با عوامل اصلی گرانی در دستور کار باشد

ولی داداشی عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، گفت: نهادهای نظارتی باید به طور جد با موضوع‌گرانفروشی برخورد کنند و در این مسیر باید با عوامل اصلی گرانی‌ها برخورد کنند نه خرده‌فروشان و عوامل دسته چندم.

به گزارش «نماینده» ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی قیمت کالاها در بازار گفت: دستگاه‌های نظارتی باید بر روند قیمت‌گذاری کالاها نظارت داشته باشند و به جد با تخلفات برخورد کنند.

وی افزود: همانطور که ما در بحث ارز شاهد عملکرد خوب قوه قضاییه بودیم باید در حوزه کنترل قیمت کالاها و بازار نیز دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه باید به جد وارد عرصه شوند و جلوی این نوسانات و متخلفین در ا ین حوزه را بگیرند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: در بحث برخورد با متخلفین نباید خرده‌فروشان و عوامل دسته چندم هدف باشند و از عاملان اصلی گرانی و احتکار کالاها غفلت شود.

داداشی خاطرنشان کرد: خرده‌فروشی که کالایی را گران خریده طبعا ناچار است که گران بفروشد و باید با مفسدین اصلی که گلوگاه‌های اقتصادی را تحت تاثیر اقدامات خود قرار می‌دهند و عاملان اصلی گرانی‌ها و نوسانات بازار هستند برخورد لازم صورت گیرد.

نظر شما