شناسهٔ خبر: 152365 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

توزیع بیش از ۳۴ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی میان تاکسی‌رانان تهرانی

تاکسی مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی گفت: توزیع لاستیک به نرخ دولتی یکی از ده‌ها خدمات سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران در قالب باشگاه رفاه تاکسی‌رانان است.

به گزارش «نماینده»، مرادعلی امین وند مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی با اعلام این خبر افزود: کمتر از دوماه از اولین تاریخ توزیع لاستیک به نرخ دولتی ویژه تاکسیرانان تهرانی می گذرد و در همین مدت کوتاه بیش از 34هزار حلقه لاستیک در میان تاکسیرانان متقاضی توزیع شده است.

وی ادامه داد: توزیع لاستیک به نرخ دولتی یکی از ده‌ها خدمات سازمان تاکسیرانی شهر تهران در قالب باشگاه رفاه تاکسیرانان است که با استقبال گسترده تاکسیرانان مواجه شده است.

امین وند تصریح کرد: این روند همچنان ادامه دارد و تاکسیرانانی که تاکنون اقدامی برای دریافت لاستیک به نرخ دولتی نکرده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی به نشانی: http://taxi.tehran.ir قسمت باشگاه رفاه تاکسیرانان، تاریخ و نشانی محل دریافت لاستیک را انتخاب کرده و در تاریخ اعلامی با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی ،کارت ماشین و پروانه هوشمند تاکسیرانی، لاستیک به نرخ دولتی را دریافت نمایند.

ثبت نام رایگان بوده و تاکسیرانان دارای پروانه هوشمند صرفا بهای مصوب را از طریق کارت بانکی هنگام دریافت لاستیک پرداخت خواهند کرد.

نظر شما