شناسهٔ خبر: 152334 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

لزوم تخصیص بن کارت برای کالاهای اساسی اولیه مردم

ابراهیمی نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تخصیص بُن کارت برای کالاهای اساسی اولیه مردم در شرایطی کنونی الزام آوراست،گفت:کودکان کار چهره پایتخت را نامناسب جلوه می دهند وتاثیر منفی برحضور توریست خارجی درکشور می‌گذارند.

به گزارش «نماینده» علی ابراهیمی درباره وضعیت عدم ساماندهی کودکان کار درکشور، گفت:علاوه بر کودکان کار، معتادین نیز در مراکز تاریخی  ودیگر جاذبه های توریستی حضوردارندکه این امر چهره بسیار زشتی را در ذهن توریستهای خارجی به جای می‌گذارد بنابراین باید در مرحله اول فکر اساسی برای وضعیت نابسامان کودکان کار در کشور  کرد.

تهران محل تردد بسیاری از مقامات و توریست‌های خارجی است

 نماینده  مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:تهران محل تردد بسیاری از مقامات و توریست‌های خارجی است  بنابراین می توان گفت به نوعی پایتخت آیینه‌ای از کشور است بنابراین با حضورکودکان کاردرسطح شهر، بطور حتم حضور  گردشگری خارجی در کشور را نیز با مشکلاتی روبرو می‌کنیم.

 شناسایی بیوگرافی کودکان کار راهکاری برای توقف حضور مافیا در اشتغال کاذب

 ابراهیمی افزود: کودکان کار باید با تدابیر اصولی و با جدیت شناسایی کامل بشوند واین در حالی است که شناسایی بیوگرافی کودکان کار  راهکاری اساسی برای توقف حضور  مافیا در اشتغال‌های کاذب است.
کودکان کار  باید با تدابیر اصولی و با جدیت شناسایی کامل بشوند واین در حالی است که شناسایی  بیوگرافی کودکان کار  راهکاری اساسی  برای توقف حضور  مافیا در اشتغال‌های کاذب است

نماینده مردم شازند در مجلس شورای، اسلامی تصریح کرد: منابع مواد غذایی  و پوشاک  در  کشور در  وضعیت مطلوبی  به سر می برد بنابراین می بایست  با اختصاص بن کارتهای  اقتصادی در گام نخست معضل تهیه کالاهای  اساسی مردم را رفع کردتا شهروندان دغدغه تامین اقتصاد معیشتی شان را نداشته باشند.

کودکان کار چهره پایتخت را نامناسب جلوه میدهند

 عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تخصیص بُن کارت برای کالاهای اساسی اولیه مردم در شرایطی کنونی الزام آور است یادآورشد: کودکان کار چهره پایتخت را نامناسب جلو می دهند وتاثیر منفی بر حضور توریست خارجی در  کشور  می‌گذارند.

نظر شما