شناسهٔ خبر: 152323 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تعیین تکلیف استعفای نمایندگان اصفهان در دفتر نوبخت

نوبخت/2 نمایندگان استان اصفهان امروز برای بررسی و حل و فصل نهایی مشکل آب شرب این استان و تصمیم دولت در این باره در بودجه سال ۹۸، با رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار می‌کنند.

به گزارش «نماینده»، دولت در بودجه سال ۹۸ پروژه‌های آب‌رسانی به استان اصفهان را حذف کرده است.   ۱۸ نماینده استان اصفهان نیز در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس و در اعتراض به این تصمیم دولت، استعفای خود را اعلام کردند، این نمایندگان تاکنون در دو جلسه علنی مجلس و کمیسیون‌های تخصصی حضور نیافتند.

بر همین اساس، مجمع نمایندگان استان اصفهان امروز(سه‌شنبه، ۲۷ آذر) در جلسه علنی پارلمان حضور نیافتند و برای بررسی موضوع آب شُرب این استان تشکیل جلسه دادند.

جواد ابطحی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیات جلسه صبح امروز مجمع نمایندگان استان اصفهان، گفت: در این جلسه مقرر شد تعدادی از نمایندگان استان اصفهان به نمایندگی از دیگر نمایندگان جلسه‌ای با آقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشته باشند.

وی تصریح کرد: در بخش دیگری از این جلسه مقرر شد که نمایندگان اصفهان تا تعیین تکلیف نهایی مشکل آب شُرب این استان در سال آینده، در جلسات مجلس و کمیسیون‌ها حضور نیابند

نظر شما