شناسهٔ خبر: 152303 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حناچی این هفته وارد مذاکره با وزارت خارجه می‌شود

باغ ملی عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران این هفته برای تغییر ساعت کاربری میدان مشق جهت بازدید شهروندان، با وزارت خارجه وارد مذاکره می‌شود.

به گزارش نماینده احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران، درباره تغییر ساعت کاربری باغ ملی و میدان مشق جهت بازدید شهروندان اظهار کرد: پیروز حناچی شهردار تهران این هفته با وزارت خارجه در این باره وارد مذاکره می‌شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هدف از این گفتگوها تغییر ساعت کاربری باغ ملی و میدان مشق است، گفت: در شرایط فعلی به خاطر همجواری میدان مشق با وزارت خارجه، بازدید شهروندان از آن تنها تا ساعت ۱۶ که پایان ساعت کاری وزارت خارجه محسوب می‌شود، مقدور است، اما حناچی در این گفتگوها تلاش خواهد کرد تا این مسئله را حل کند، زیرا این خیابان یک فضای عمومی است و باید در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر حراست وزارت خارجه رفت و آمد در این خیابان را محدوده کرده است

همچنین سعادتی شهردار منطقه ۱۲، در این باره اظهار کرد: چنانچه در این مذاکرات توافق حاصل شود، شهروندان می‌توانند تا ساعت ۲۴ از فضای باغ ملی و میدان مشق استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در فرآیند جدید، تا پایان ساعت کاری وزارت خارجه، حراست این محدوده بر عهده این وزارتخانه است و بعد از اتمام ساعت کاری آن، حراست این منطقه تا ساعت ۲۴ بر عهده شهرداری خواهد بود.

نظر شما