شناسهٔ خبر: 152267 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اصلاح قانون بانک مرکزی در دستورکار مجلس

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی درباره اصلاح قانون بانک مرکزی آماده شده و در هفته جاری به صحن علنی مجلس ارائه می شود.

به گزارش «نماینده» محمدرضا پور ابراهیمی داورانی درباره طرح اصلاح قانون بانک مرکزی گفت:اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ماه های اخیر موضوع اصلاح قانون بانک مرکزی را با حضور کارشناسان در دستور کار قرار دادند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی درباره اصلاح قانون بانک مرکزی آماده شده است و در هفته جاری به صحن علنی مجلس ارائه می شود.

پورابراهیمی در ادامه گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت افزود:اصلاح قانون بانک مرکزی به تحول در ساختار بانک مرکزی منتهی می شود چرا که در افزایش اختیارات و استقلال بانک مرکزی و به روز رسانی استانداردهای بانکی نقش مهمی دارد.

مراحل پایان بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون اقتصادی مجلس

وی ادامه داد:کار بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون اقتصادی در مراحل پایانی است و بزودی گزارش نهایی کمیسیون در این رابطه برای ارائه به صحن علنی مجلس آماده می شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:سیاست های بانک مرکزی در مدیریت بازار ارز تاثیرگذار بروده است و پیش بینی می شود روند کاهشی نرخ دلار ادامه یابد.

نظر شما