شناسهٔ خبر: 152229 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاضی زاده هاشمی:ترک خدمت صدها نفر از نیروهای بازنشسته شاغل در نهادهای زیرنظر رهبر انقلاب

احسان قاضی زاده یکی از طراحان قانون منع به کارگیری بازنشستگان از ترک خدمت صدها نفر از نیروهای بازنشسته شاغل در نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری در راستای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان خبر داد.

به گزارش «نماینده»، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان در نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری به طور کامل اجرا شده است، گفت: صدها نفر از نیروهای بازنشسته شاغل در نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری همچون کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، به دنبال اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ترک خدمت کردند.

وی افزود: همچنین در سازمان صداوسیما ۲۲۰ نفر نیروی بازنشسته وجود داشته که بین آنها تعدادی از مدیران نیز وجود داشتند که از این میان ۲۰ نفر با مجوز به کار خود ادامه دادند و ۲۰۰ نفر دیگر ترک خدمت کردند.

عضو شورای نظارت بر صداوسیما اظهار داشت: ۲۰ نفری هم که با مجوز در سازمان صداوسیما بر سر کار باقی مانده‌اند از ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری به تدریج از گردونه سازمان مدیریتی خارج می‌شوند.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین قانون منع به کارگیری بازنشستگان در آستان‌ قدس و دیگر آستان‌های مقدس اجرا می‌شود و به دنبال اجرای این قانون ۲۷۰ نفر از نیروهای بازنشسته شاغل در آستان قدس رضوی ترک خدمت کردند.

نظر شما