شناسهٔ خبر: 152215 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رای نهایی مرکز خرید پالادیوم تا ۳ هفته آینده صادر می شود/مالک اعتراض کرد

سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر در خصوص تخلفات صورت گرفته در مرکز خرید پالادیوم گفت: رای نهایی۲ تا ۳ هفته آینده صادر می شود و در حال حاضر مالک اعتراض کرده است.

به گزارش «نماینده»، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر در حاشیه افتتاح فروشگاه شهروند در شرق تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص تخریب و جمع‌آوری پل مرکز خرید پالادیوم گفت: تخلفات پالادیوم را پیگیری می‌کنیم، شهرداری منطقه یک طی فرم خلافی به کمیسیون ماده ۱۰۰ این موضوعات را ارسال کرده است. در شعبه بدوی کمیسیون ماده ۱۰۰ این موضوع رسیدگی شد. بعد از بررسی کارشناسان رأی به جمع‌آوری پل و تخریب بخشی‌هایی از ساختمان داده شد.

وی با بیان اینکه پل هوایی مرکز خرید پالادیوم  باید جمع‌آوری شود، ‌گفت:‌مالک بعد از رأی دادگاه حق داشت ظرف مدت ۲۰ روز نسبت به حکم صادره اعتراض کند؛ در حال حاضر اعتراض کرده و مجدداً پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع داده شده است و منتظر صدور رأی هستیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر گفت: متأسفانه فرآیند رسیدگی و صدور رأی در خصوص تخلفات ساختمانی به خصوص تخلفات بزرگ قدری طولانی است. در خصوص پالادیوم مدت‌هاست که این موضوع را پیگیری می‌کنیم ولی هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

به گفته سالاری، ظرف دو تا سه هفته آینده رأی قطعی در خصوص مرکز خرید پالادیوم صادر می‌شود.

نظر شما