شناسهٔ خبر: 152213 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ایران دیگر به آمریکا فرصت نخواهد داد

رنجبرزاده/2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: آمریکایی ها هیچ وقت قابل اعتماد نبودند و ما یکبار به آنها فرصت دادیم برایمان بس است.

به گزارش «نماینده» اکبررنجبرزاده عضو فراکسیون نمایندگان ولایی، درباره طرح سازش با آمریکا که از سوی برخی چهره های سیاسی مطرح شده است اظهار داشت: واقعا برای بنده قابل تاسف است که عده ای در این مملکت چشم هایشان را به روی ظلمی که آمریکا در قبال ایران انجام داد بسته اند و طرح هایی را مطرح می کنند که جز ضرر هیچ دستاوردی برای ما ندارد.

وی افزود: ما یکبار به آمریکایی ها در قالب توافق برجام اعتماد کردیم و با آنها پای میز مذاکره نشستیم و متاسفانه هیچ چیزی نصیبمان نشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقایان با کدام ایده و پشتوانه فکری اینگونه طرح ها را که  سرانجام و نتیجه آن مشخص است مطرح می کنند آیا واقعا در دید و نگاه آنها عیب و ایرادی وجود دارد که طرح چون سازش با آمریکا را مطرح می کنند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: ما به اندازه کافی در طی سالیان بعد از انقلاب و در رخدادهای متعدد تجربه تلخ خیانت وظلم های مقامات و دولتمردان آمریکایی را درک کردیم از این رو قطعا مجالی برای سازش وگفتگو با این کشور برای ما وجود ندارد.

وی تاکید کرد: تجربه تلخ توافق برجام علی رغم تذکرات رهبری که بارها در بیانات خود بر عدم اعتماد به آمریکا تاکید کردند برای ما بس است از این رو توصیه بنده به کسانی که خواهان سازش با آمریکا هستند این بوده که این افکارشان را برای خودشان نگه دارند چرا که به درد ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران نمی خورد.

نظر شما