شناسهٔ خبر: 152205 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

گسترش رویش‌های انقلاب موجب شکست دشمن در تهاجم به معنویات خواهد شد

رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: رویش‌های انقلاب در سراسر کشور محسوس است و با تلاش و گسترش این رویش‌ها، دشمن در تهاجم به معنویات نیز همچون جنگ سخت، شکست خواهد خورد.

به گزارش «نماینده»، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ شهدای استان خراسان جنوبی که در تاریخ ۱۴ آبان ۹۷ برگزار شده بود، صبح امروز (سه‌شنبه) در محل این همایش در بیرجند منتشر شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار، استان خراسان جنوبی را استانی مؤمن‌خیز و عالم‌پرور خواندند و با تجلیل از سابقه حضور پر شور و مؤثر مردم این استان در نهضت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفتند: امروز بزرگداشت شهیدان از بهترین و شریف‌ترین کارهاست و کشور به آن احتیاج دارد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تهاجم خطیر دشمنان در مسائل معنوی، افزودند: البته رویش‌های انقلاب در سراسر کشور محسوس است و با تلاش و گسترش این رویش‌ها، دشمن در تهاجم به معنویات نیز همچون جنگ سخت، شکست خواهد خورد.

ایشان با تأکید بر لزوم برگزاری با کیفیت بزرگداشت شهیدان و ثبت و ضبط خاطرات و شرح احوال آنان، گفتند: شهیدان عزیز در زمان حیاتشان با جان خود وارد میدان دفاع شدند، و امروز با هویت و معنویت خود از کشور و اسلام دفاع می‌کنند، بنابراین دفاع مقدس تمام‌شدنی نیست و یک حقیقت در حال پیشرفت است.

نظر شما