شناسهٔ خبر: 152188 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

۳ گزینه پیشنهادی استانداری تهران به وزیر کشور اعلام شد

علیجانی دبیر مجمع نمایندگان استان تهران از اعلام ۳ گزینه پیشنهادی استانداری تهران به وزیر کشور توسط این مجمع خبر داد و گفت: تا یکی ۲ هفته آینده استاندار تهران مشخص می شود.

به گزارش «نماینده» محسن علیجانی زمانی در خصوص گزینه ها و نحوه انتخاب استاندار تهران اظهار داشت: روز گذشته در مجمع نمایندگان استان تهران جلسه داشتیم و ۳ گزینه توسط نمایندگان جمع بندی و با نظر مشورتی نمایندگان به وزیر کشور اعلام شد.

وی وزیر کشور را فردی مشورت پذیر دانست و گفت: نظر ما مشورتی بوده و قطعی نیست.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران توانمندی مدیریتی برای حل مشکلات این استان، توانمندی در برگزاری انتخابات در خور در سال ۹۸ و ۱۴۰۰ و استفاده از همه سلیقه های سیاسی در کشور و استان را از شاخص های گزینه های پیشنهادی مجمع نمایندگان استان تهران به وزیر کشور دانست و گفت: سعی شده که حتی الامکان این گزینه ها از جریان اصلاح طلبی و یا همراهی و هم سو با دولت بوده و با هم افزایی با ظرفیت های دولت و جریان اصلاح طلبی خدمات خوبی به مردم استان ارائه دهد.

علیجانی زمانی ادامه داد: چهره ملی استانی برگزیده شده تا بتواند اعتماد مردم را کسب کرده و در حوزه های محوله کارآمد باشد، چرا که استان تهران و شهرستان ها مسائل بسیار عدیده ای باشد.

وی گفت: تلاش کردیم که گزینه ها از سن مناسب برای مدیریت نیز برخوردار باشد و مهلت مدیریت سرپرست ۲ ماه دیگر است، اما ظرف یکی ۲ هفته آینده استاندار جدید مستقر خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، پردیس، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی آسیب های اجتماعی را از معضلات مهم استان تهران دانست و گفت: مباحث اشتغال، بهداشت شهرستان ها، مسائل فرهنگی، آموزش و پرورش، توزیع امکانات بر اساس عدالت و هم افزایی بین مدیران کل و دستگاه ها و برقراری نظم به ویژه در شرایط تحریم و توزیع خدمات و امکانات از دیگر مورادی است، که از استاندار تهران انتظار انجام ان را داریم.

وی گفت: این ۳ گزینه کهمعرفی شده است، شاخص های ذکر شده را دارند.

نظر شما