شناسهٔ خبر: 152178 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

لزوم تکمیل و شفاف سازی شناسنامه درختان ولیعصر

درختان ولیعصر43 رییس کمیته‌ محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به سازمان بوستان‌ها و فضای سبز، بر لزوم تکمیل و شفاف سازی درختان محور ولیعصر (عج) توسط سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش «نماینده»، آرش حسینی میلانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه‌)  شورای اسلامی شهر تهران در تذکری که متن آن در اختیار هیات رییسه و خبرنگاران قرار گرفت، گفت‌: سازمان بوستان ها و فضای سبز ظرف دو ماه باید شناسنامه درختان محور ولیعصر (عج) را تکمیل و به شورای اسلامی شهر تهران ارسال کند. حمایت و حفاظت از درختان ولیعصر (عج) در قالب مصوبه دی ماه سال 1395 شورای اسلامی شهر تهران جنبه عملیاتی پیدا کرده است. در شورای پنجم طی مکاتباتی با شهرداری گزارش عملکرد این مصوبه مورد پیگیری قرار گرفته است.

رییس کمیته‌ محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه گزارش دهی منظم شش ماهه در خصوص عملکرد این مصوبه وجود ندارد و آمار دقیق و جامعی از وضعیت درختان نیز به شورای اسلامی شهر تهران گزارش نشده است. لذا بر اساس بند "3" ماده "71" قانون شوراها، از سازمان بوستان ها و فضای سبز می‌خواهم تدابیر لازم را برای تکمیل و شفاف سازی شناسنامه درختان محور ولیعصر (عج)  در دستور کار قرار داده و ظرف دو ماه شناسنامه مذکور را تکمیل و به شورای اسلامی شهر تهران ارسال کند.

نظر شما