شناسهٔ خبر: 152177 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

تذکر حق شناس درباره محوطه برج طغرل

حق شناس یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تخصیص کامل بودجه برای تکمیل پروژه‌ محوطه تاریخی ــ فرهنگی رازی (برج طغرل) تاکید کرد.

به گزارش «نماینده»، محمد جواد حق شناس درجلسه علنی امروز (یکشنبه‌) شورای اسلامی شهر تهران در تذکری که متن آن را در اختیار هیات رییسه  و خبرنگاران قرار داد، گفت‌: در بازدیدی که هفته‌ گذشته به اتفاق برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و معاون فنی ــ عمرانی شهرداری تهران از پروژه‌ های مهم فرهنگی منطقه 20 تهران در محوطه تاریخی ــ فرهنگی برج طغرل داشتیم مواردی را مشاهده کردم که نیاز است در جهت رفع مشکلات این پروژه‌ فرهنگی، عنوان شود.

وی افزود: بودجه تخصیصی در سال‌های 91  تا 97 برای این پروژه‌ 98.5 میلیارد تومان بوده است و عملکرد آن حدود 104 میلیارد تومان بوده است که نشان از تلاش موثر سازندگان عمرانی شهرداری و پیمانکاران آن پروژه‌ دارد.البته با توجه به عدم تخصیص کامل، میزان مطالبات پیمانکاران به زودی به 20 میلیارد تومان رسیده است.

حق شناس ادامه‌ داد: برخی از این پروژه‌ها مانند سالن های سینما، کتابخانه و موزه با تخصیص کل اعتبارات می‌تواند تا پایان سال جاری و حتی ایام مبارک دهه فجر به بهره‌برداری برسد. انتظار این است که شهرداری در خصوص تکمیل پروژه‌ های نیمه تمام به ویژه‌ پروژه‌ هایی که  درصد بالایی از پیشرفت فیزیکی را دارند، نسبت به تکمیل آنها اقدام کند و این پروژه‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهد.

نظر شما