شناسهٔ خبر: 152173 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سالک: ایران هیچ وقت با آمریکا سازش نخواهد کرد

سالک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ملت ایران سالیان سال با عزت و اقتدار در مقابله با دشمنان خود علی الخصوص آمریکا وارد عمل شدند از این رو قطعا اجازه نخواهند داد عده ای در داخل و یا بیرون از مرزهای این کشور به فکر سازش با دشمنان این نظام باشند.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز  اظهار کرد: ملت ایران سالیان سال با عزت و اقتدار در مقابله با دشمنان خود علی الخصوص آمریکا وارد عمل شدند از این رو قطعا اجازه نخواهند داد عده ای در داخل و یا بیرون از مرزهای این کشور به فکر سازش با دشمنان این نظام باشند.
وی افزود: ما در طول ۸ سال جنگ تحمیلی با دفاع از خاک و کشورمان در برابر صدام حسین و کشورهای هم پیمان وی ایستادگی کردیم از این رو در شرایط حال حاضر که یکی از قدرت های منطقه و جهان هستیم در برابر هیچ ظالمی سر خم نخواهیم کرد و با اقتداری که با تلاش و همت فراوان آن را کسب کردیم به راه خود ادامه می دهیم.
عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: همواره عده ای اقلیت در این مملکت بودند که برخلاف نظر و رویه ملت، حاکمیت و نظام مباحثی را مطرح کردند اما طرح اینگونه مسائل هیچ چیز جدیدی را عائد این جریان نخواهد کرد و ما به مسیر خودمان ارائه می دهیم.
سالک تصریح کرد: دولتمردان آمریکایی خودشان به خوبی متوجه شدند که اقدامات ظالمانه آنها در  قبال مردم ایران راه هرگونه سازش و مذاکره ای را با ایران ناهموار کرده است از این رو اگر در این مقطع اینکه عده ای در داخل کشور طرح مذاکره با  آمریکا را مطرح می کنند  قابل باور نیست.
وی تاکید کرد: به این دوستان توصیه می شود به جای بیان اینگونه اظهارنظرها که هیچ جایی در اندیشه و تفکر مردم ایران و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران ندارد دغدغه های ذهنی را برای خود انتخاب کنند که با مشکلات مردم سنخیتی بیشتری داشته باشد.

نظر شما