شناسهٔ خبر: 152142 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آخرین وضعیت بازنشسته‌ها؛ ۱۰ نفر از نهاد ریاست‌جمهوری رفتند

انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت:‌ آمار دقیق افراد بازنشسته دولتی را تا پایان ماه آذر اعلام می‌کنیم اما تا این لحظه ۱۰ نفر از نهاد ریاست‌جمهوری کنار رفتند.

به گزارش «نماینده»، جمشید انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور ، در خصوص آخرین وضعیت بازنشسته‌های دستگاه‌های دولتی و اجرایی گفت:‌ با توجه به اینکه ما زمان 26 آبان را انتهای زمان اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها اعلام کرده بودیم، دولت هم تقریباً در همان  26 آبان و پایان ماه قانون فوق را عملیاتی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشخص شده است که چند نفر با اجرای این قانون از مقام‌ خود کنار رفته‌اند؟، تصریح کرد: ما درخواست کردیم که اسامی و مشخصات افرادی که مشمول این قانون بودند و کنار رفتند را دستگاه به دستگاه به ما اعلام کنند اما چون یکی از نهادهای نظارتی اعلام کرد 15 آذر آخرین زمان برای کنار رفتن بازنشسته‌ها است؛ لذا دریافت اطلاعات را تا این تاریخ به تعویق انداختیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی در خصوص افراد بازنشسته نهاد ریاست‌جمهوری نیز گفت:‌ 10 نفر از نهاد ریاست‌جمهوری بازنشسته شده و از مقام خود کنار رفتند. تا پایان ماه جاری و با تکمیل اطلاعات، آمار رسمی در این خصوص را اعلام خواهیم کرد.

انصاری در پاسخ به این سوال که آیا در صورت اصلاحیه جدید برای قانون بازنشسته‌ها احتمال بازگشت به کار افرادی که پیش‌تر از مقام خود کنار رفته بودند، وجود دارد یا خیر اظهار داشت:  هر زمان قانونی جدیدی تصویب شود، همان قانون حاکم خواهد بود و مطابق آن عمل می‌شود.

نظر شما