شناسهٔ خبر: 152136 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نوری: 50 هکتار عرصه شهری در جنوب غرب تهران آزاد شد

صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد:‌شهر تهران برخلاف تصور همگان شهر برخورداری نیست، پایتخت ایران نیازمند کمک و همراهی همه ارگان‌ها است. از این جهت از نمایندگان مجلس، دولت، فرماندار و استاندار تهران می‌خواهم که به کمک تهران بیایند.

به گزارش «نماینده»، زهرا صدراعظم نوری در حاشیه بازدید از محله تقی‌آباد منطقه 18 نشستی که به همت شهرداری منطقه و حمایت های دادستانی و همکاری نیروی انتظامی از کارگاه‌های غیرمجاز پسماند پاک شده است، با اشاره به اینکه در حال حاضر با وجود مشکلات فراوانی که وجود دارد اما وضعیت شهر تهران در حال بهبود است،گفت:با تدبیر، هماهنگی و همراهی دستگاه‌های مختلف این معضلات در حال رفع و ساماندهی است.یکی از این معضلات، محدوده تقی‌آباد، اراضی ٥٠ هکتاری است که طی ٣٠ سال تبدیل به لکه آلوده در جنوب غرب تهران شده بود. امروز با شجاعت، قدرت ریسک‌پذیری و اقتدار شهردار منطقه ۱۸، دادستانی و نیروی انتظامی از وجود کارگاه‌های غیرمجاز زباله خشک پاک شد.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده مردم و عضوی از جامعه مدیریت شهری از تک تک کسانی که در به ثمر نشستن این اقدام نقش داشتند؛ تشکر میکنم؛ از آقای حسن‌زاده، معاون دادستان محترم تهران که در همکاری‌ با شهرداری منطقه گره از کار مدیریت شهری باز کردند، از نیروی انتظامی و سردار رحیمی که همیشه همکاریهای خوبی با شهرداری تهران دارند و مقتدرانه حمایت می کنند.
عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: این اقدام در نوع خود بسیار ارزشمند است.در طول ٧٠ روز،١٠٨ دستگاه خودرو ،متوقف و تمام محوطه بدون درگیری، ضرب و شتم پاکسازی و مدیریت شد و شرایطی فراهم آمد که شهروندان نیز از این اقدام رضایت داشتند.

او در پایان اظهار کرد:وقتی ویژگی‌های تهران بر اساس شاخص های توسعه سنجیده و بررسی می‌شود، برخی شاخص ها از استاندارد پایین تر است و شهر تهران برخلاف تصور همگان شهر برخورداری نیست،پایتخت ایران نیازمند کمک و همراهی همه ارگان‌ها است. از این جهت از نمایندگان مجلس، دولت، فرماندار و استاندار تهران می‌خواهم که به کمک تهران بیایند.

براساس گزارش شهرنوشت، رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به همراه رییس پلیس تهران بزرگ، معاون خدمات شهری، سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری تهران، رییس محیط‌زیست شهر تهران و شهردار منطقه ۱۸از محله تقی‌آباد که به همت شهرداری منطقه و حمایت های دادستانی و همکاری نیروی انتظامی از کارگاه‌های غیرمجاز پسماند پاک شده است، بازدید کرد.

نظر شما