شناسهٔ خبر: 152129 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

واکنش نعمتی به اظهارات نوبخت/درخواست واعظی برای لغو جلسه۱۵آذرمجلس

نعمتی.jpg سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: جلسه روز ۱۵ آذر مجلس برای تقدیم لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس با درخواست رئیس دفتر و معاون پارلمانی رئیس جمهور لغو شد.

به گزارش «نماینده»، بهروز نعمتی درباره اظهارات نوبخت مبنی بر ارسال لایحه بودجه ۹۸ به مجلس شورای اسلامی گفت: تقدیم بودجه با ارسال بودجه متفاوت است. بودجه از سوی رئیس جمهور به مجلس تقدیم می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق قانون دولت باید لایحه بودجه را ۱۵ آذرماه به مجلس ارائه کند. هیات رئیسه مجلس اعلام کرد که آمادگی برگزاری جلسه در روز پنجشنبه هفته جاری برای تقدیم بودجه سال ۹۸ از سوی دولت به مجلس را دارد.

وی اظهارداشت: طبق ماده ۱۸۲ آیین نامه داخلی دولت باید ۱۵ آذرماه لایحه بودجه را به مجلس تقدیم کند. آقای  واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با آقای لاریجانی صحبت کرد و اعلام کرد آقای رئیس جمهور به دلیل حضور در سفر سمنان نمی توانند در جلسه کمیسیون حضور یابند، بنده نیز با آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور  صحبت کردم و ایشان هم اعلام کردند آقای رئیس جمهور در سفر هستند و نمی توانند در مجلس حضور یابند، لذا جلسه روز پنجشنبه مجلس به درخواست دولت لغو شد.

نظر شما