شناسهٔ خبر: 152125 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

آمار مجروحان حادثه تروریستی چابهار

حادثه رئیس بیمارستان چابهار آخرین آمار مجروحان حادثه تروریستی را ۲۳ نفر عنوان کرد و گفت: اکثر این افراد به صورت سرپایی درمان شدند.

به گزارش «نماینده»، ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه صبح امروز عوامل استکبار با یک دستگاه خودروی وانت نیسان بمب گذاری شده قصد عملیات انتحاری و ورود به محل فرماندهی انتظامی چابهار را داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی مواجه شدند که تروریست‌ها وقتی هوشیاری نیروهای امنیتی را مشاهده می‌کنند درب قرارگاه انتظامی چابهار اقدام به انفجار خودرو  می‌کنند که متاسفانه شدت این انفجار به حدی بوده است که ۲ تن به شهادت رسیدند.

رحمدل بامری، سرپرست فرمانداری چابهار در این خصوص اظهار کرد: ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه صبح امروز  یک عامل انتحاری با یک دستگاه خودروی وانت نیسان که مواد منفجره را به همراه داشت با هدف انجام عملیات انتحاری به مقر انتظامی چابهار نزدیک می شود که با هوشیاری نیروهای انتظامی و عمل به موقع آنان این فرد نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد و وارد ستاد انتظامی شود.

وی ادامه داد: پس از آنکه فرد شرور نتوانست به مقر انتظامی چابهار وارد شود، در مقابل درب این نهاد اقدام به انفجار مواد منفجره کرد که متاسفانه در این حادثه تاکنون دو نفر شهید و چند نفر زخمی شدند.

به گفته این مسئول تعدادی از مجروحان از مردم و کاسبان منطقه بودند و این اقدام نشان می دهد دشمن درون ما به مقابله با مردم برخواسته است، مردمی که پای نظام، انقلاب و ارزش‌های آن ایستاده و برای امنیت کشور جان خود را نثار می کنند.

بامری ادامه داد: دشمن این آرزو را با خود به گور می برد که با چنین اقداماتی بتواند خللی در نظم منطقه و مردم به وجود آورد و اکنون شهر در حالت عادی به سر می‌برد.

نظر شما