شناسهٔ خبر: 152100 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نمایندگان از هر مصوبه‌ای که استقلال کشور را مخدوش می‌کند پرهیز کنند

جمنا در بیانیه کمیته نمایندگان ادوار جمنا آمده است: تاریخ درباره رأی و تصمیم‌گیری آنها قضاوت خواهد کرد و نمایندگان محترم مجلس از هرگونه مصوبه ای که استقلال اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی را مخدوش می‌کند پرهیز نماید.

به گزارش «نماینده»، کمیته نمایندگان ادوار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) به مناسبت روز مجلس بیانیه‌ای صادر کرده است که متن آن بدین شرح است:

بسمه تعالی

دهم آذر سالروز شهید آیت الله مدرس به حق روز مجلس نامگذاری شده است. شهید مدرس نماد و الگوی نمایندگان مردمی و مبارز که در بیان حق و ایستادگی در راه دفاع از حقوق مردم و احکام اسلام و مقابله با ستم رضا خانی هرگز کوتاهی نکرده و در این راه به درجه رفیع شهادت نائل گردید. مجلس شورای اسلامی باید همواره در راه دفاع از حقوق ملت و پاسداری از استقلال نظام اسلامی ایران گام بردارد.

اکنون از سویی مردم عزیزمان با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی روبرو شده‌اند کاهش قدرت خرید مردم در اثر نوسانات ارزی و تورم روزافزون آنها را در شرایط سختی قرار داده است که لازم است نمایندگان مردم راهکارهای فوری و عملیاتی در پیش پای دولت قرار دهند و گامهای اساسی و سریع در رفع مشکلات اقتصادی بردارند.

از سوی دیگر بررسی پیمان نامه های خارجی از جمله لوایح چهارگانه FATF  هوشیاری و دقت نظر مضاعف نمایندگان را طلب می‌کند. تاریخ درباره رأی و تصمیم‌گیری آنها قضاوت خواهد کرد و نمایندگان محترم مجلس از هرگونه مصوبه ای که استقلال اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی را مخدوش می‌کند پرهیز نماید و براساس رهنمود رهبر فرزانه و حکیم انقلاب به جای لوایحی که به دست بیگانگان پخت و پز شده است خود به قانون گذاری مستقل اقدام نماید.

نظر شما